Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKiki Claasen vond ik ontzettend knap. Helaas is ze slecht "opgedroogd".Kiki Classen (Zeg 'ns Aaa), Mei 1990
Bekijk bijlage 122422Bekijk bijlage 122423Bekijk bijlage 122424Bekijk bijlage 122425
Tja daar ziet ze er goed op uit, ik heb andere foto's gezien van middelbare leeftijd en die waren een stuk minder.Welnee, hoe kom je daar nou bij. 59 ondertussen en prima voor haar leeftijd (klinkt altijd zo vreselijk, maar weet ook geen betere).
Bekijk bijlage 122470
3 jaar geleden, iets nieuwers nog niet gevonden.
Joyce De Troch in 1997 was echt wel het van het voor mij. Pas jaren later tegen gekomen gezien ik in 1997 nog eerder met echt speelgoed bezig was
ik neem aan dat je deze link al bent tegengekomen dan?Mijn vader had vroeger een collectie van die blootblaadjes, daar heb ik stiekem ook veel plezier mee gehad.
Op een dag heeft hij ze allemaal weggedaan. Zeer jammer. Daar zaten een paar titels tussen van boekjes die ik al lang vergeten ben buiten één: z'n Play Love boekjes.
Ik weet niet meer welk nummer en kan er online amper tot niks van terug vinden, maar in eentje daarvan stond zo'n gigantisch lekker Italiaans brunetteke, een Bianca. Ik denk dat het één van, zo niet de allereerste is waarop ik me ooit heb afgetrokken. Zou bij wijze van spreken een moord plegen om dat boekje nog eens te kunnen zien![]()
Mogen we ook een naam vernemen?Er staat er ook 1 bij die ik deed in een parenclub ... Tijd geleden,.....
Erg Mooie maar t neuken was niks....![]()
Neen, kwam weinig tegen en deze zat er niet bij. Bedankt. Straks eens kijken of ik die Bianca er kan tussen terugvindenik neem aan dat je deze link al bent tegengekomen dan?
Play Love International
www.lestresorsdemmanuelle.com
Heb jij werkelijk het geluk gehad dat je Katja S mocht neuken? Dat was en is toch nog altijd een natte droom van mij. Mooie, botergeile Milf.Katja
Die zou ik ook idd wel eens uit elkaar willen trekken. Ze schijnt er toch niet vies van te zijn mmmHeb jij werkelijk het geluk gehad dat je Katja S mocht neuken? Dat was en is toch nog altijd een natte droom van mij. Mooie, botergeile Milf.
België is een preuts landDit topic bevestigt voor mij nog maar eens: Nederlandse vrouwen zijn gemiddeld knapper en zeker ook geiler dan Vlaamse...
Nu niet meer, lang leve de vooruitgang!Toen stond er nog haar op een kut
Valt te zien soms kan je het gevoel hebben vind ik als of je met een kind in bed ligtNu niet meer, lang leve de vooruitgang!![]()
Dat zou mss zo kunnen zijn...Dit topic bevestigt voor mij nog maar eens: Nederlandse vrouwen zijn gemiddeld knapper en zeker ook geiler dan Vlaamse...
Ik kan me herinneren dat ik toen het scheren in de mode kwam er bij de dames naar vroeg of ze geschoren waren.Toen stond er nog haar op een kut
Wanneer kwam dit eigenlijk op? In dit topic nog aardig wat dames met haar down there, maar toen ik mid jaren '90 de wandelcarrière opstartte in de Haagse straten, zelden een behaarde poes gezien. Meesten hadden toen een streepje wat ik nu nog wel ok vind.dat ik toen het scheren in de mode kwam
De gekende landingsbaanWanneer kwam dit eigenlijk op? In dit topic nog aardig wat dames met haar down there, maar toen ik mid jaren '90 de wandelcarrière opstartte in de Haagse straten, zelden een behaarde poes gezien. Meesten hadden toen een streepje wat ik nu nog wel ok vind.