Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het geprobeerd en inderdaad best een goede positie. Dan wel dat zij niet plat lag met kussens eronder, maar op de knieen zittend in doggy met het bovenlichaam omlaag. Die houden we erin!

Fijn!
En leuk dat het werkt.

Ja ik snap als mensen denken, wat een gedoe. Maar ik vind het echt een comfortabele positie. En dus eigenlijk niet zo ingewikkeld als het lijkt.

Ik zocht naar een manier om haar zoveel mogelijk te pleasen, en dus indirect mezelf ook.
Je bent vrij om te doen wat je wil, en het uitzicht is heerlijk. Niet dat dat de doorslag geeft, maar het helpt wel.

Dat deze bef+ positie vrouwen (soms) naar een andere dimensie helpt scheelt ook. 😜

Hebben jullie ook ervaring met vrouwen met vlezige buitenste schaamlippen die echt dicht zitten? Je moet ze echt openspreiden en dan zie je heel kleine schaamlipjes eronder.

Dat heb ik meegemaakt met wat meer chubby-achtingen vrouwen. Ik vind dat best moeilijk beffen.
Wel dat je de venusheuvel wat omhoog moet duwen om bij het clitje te kunnen.

Misschien kun je vragen of ze wil helpen om zelf haar lippen open te houden? En de benen goed wijd en hoog laten houden scheelt ook.

Ik heb het wel eens meegemaakt hoor, dat een dame klaarkwam door beffen. (En dat was echt.) Ik voelde me toen wel een beetje "stoer", zo van, dat heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen, maar bijzonder opwindend vond ik het niet.
Als zij klaar komt bij beffen... en al helemaal als ze het dan ook duidelijk laat merken... is best wel geil hoor! En wat een 'boost' voor jou ego! Haha!

Maar... het uiteindelijke doel is -en blijft- haar zo geil maken... dat ze stevig wil neuken! Zeker weten!

Als zij klaar komt bij beffen... en al helemaal als ze het dan ook duidelijk laat merken... is best wel geil hoor! En wat een 'boost' voor jou ego! Haha!

Maar... het uiteindelijke doel is -en blijft- haar zo geil maken... dat ze stevig wil neuken! Zeker weten!
Helemaal mee eens.

Eerst klaar beffen en terwijl ze ligt na te hijgen, langzaam binnendringen in dat drijfnatte kutje.... Zo geil!

Fake kan ook geil zijn als je het niet zeker weet🙃

Ik vind het ook zalig om te doen, en uiteindelijk is dit ook een vorm van respect naar de Dame toe waar je zelf van geniet, en dat je niet gaat voor boem boem en tot de volgende keer, doe ik echt nooit, meestal 2 uur of zelfs 3 uur dan is er meer dan tijd genoeg om uitgebreid huiswerk te maken samen.

Nou veel dames v plezier zitten niet op beffen te wachten hoor
Blijkt maar weer eens hoe verschillend wij wandelaars DVP's ervaren. Ik ken geen dame die niet graag gebefd wil worden. Voor een vaste dame is beffen zelfs het hoofdgerecht van m'n bezoek. In een mum van tijd ligt ze klaar op bed met haar benen wijd. Wel ervaar ik dat veel dames niet gevingerd willen worden.

Ja, ik maak ook amper/nooit mee dat dvp's niet gebeft willen worden.
En nadat het feest compleet is, verloopt de rest van de date ook meestal intenser dan ik had verwacht.
Dus het mes snijdt aan twee kanten.

Los van het feit dat dames die wel graag gebeft worden en zich er aan over durven geven ook wat opener staan (of een minder voor de hand liggende woordspeling) en zich wat vrijer voelen.

Het is in the end ook een vorm van overgave aan het moment. En dat alleen al is fijn. 👌

Nou veel dames v plezier zitten niet op beffen te wachten hoor
Het is maar hoe goed ze je kennen en wanneer je langs komt. Ik bedoel , als je ook al eens een conversatie voert met een dame ,dan hoor je precies hoe het in elkaar zit. De meeste dames houden daar wel van maar ze kunnen zich daar moeilijk bij elke klant aan overgeven omdat het ook van hun lichaam heel wat vraagt. De dame waar ik graag en dus ook meest langs geeft zich volledig over aan het genot van mijn tong maar ik ga dan ook altijd als laatste van de dag en meestal ook nog op haar laatste werkdag. Ik kan dit heus niet bij elke klant zegt ze zelf want dan haal ik nooit het einde van de week. En net doordat ik al zoveel keer bij haar was weet ik precies wat ze graag heeft. Een grote misvatting is denken dat alle dames op dezelfde manier gebeft willen worden. Al dames gehad die het graag wat harder hadden en er gerust een vinger of twee bij mocht. Mijn huidige favoriet geniet juist van heel zachte aanrakingen en met de vingers alleen maar plagend juist niet binnen gaan.
En ik heb dit heus niet allemaal moeten uitzoeken. Een deel wel maar voor het overgrote deel zijn het haar aanwijzingen die er voor gezorgd hebben dat het nu altijd een plezier is zowel voor mijzelf als voor haar. Ik mag dit gerust een uurtje volhouden van haar. Heerlijk om die zoete warme sappen uit haar kutje te proeven . Wat zal ik weer zalig slapen vanacht heb ik haar al meermaals horen zeggen. Er zijn zoveel standjes en posities mogelijk en ze heeft ook graag dat ik haar aangeef hoe ik het graag eens wil. Een ontmoeting met een dame is voor mij genieten met twee ,daarvoor moet je eerst tijd nemen en ten tweede met elkaar communiceren. Vaste dame is hierbij een groot voordeel.

Ik heb het wel eens meegemaakt hoor, dat een dame klaarkwam door beffen. (En dat was echt.) Ik voelde me toen wel een beetje "stoer", zo van, dat heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen, maar bijzonder opwindend vond ik het niet.
De meeste dames die ik ken komen in het dagelijks leven wel klaar tijdens het beffen, sommigen echt nooit (ook niet met anaal/vaginaal neuken).

Dames uit het vak die ik privé kende die kwamen moeilijker klaar. Het duurde lang, ze hebben meer tijd nodig maar als ze dan eenmaal kwamen dan bleven ze komen.

Vaak faken dvp's het orgasme met veel lawaai en gemaakt gekreun en daar zijn ze in afgestudeerd, het trillende gezwollen klitje tijdens klaarkomen dat kunnen ze echter nog niet faken.

Zoals eerder vermeld een zeik nat kutje is echt dus niet alles is fake , dus met een goeie bef beurt gebeurt er echt wat 🤭🥰
Precies dat. Van de beperkte hoeveelheid DvP's die ik bezocht heb, was Natasja er eentje die aardig losging, dus die kan ik eenieder aanraden.
Of ze elke dag en bij elke wandelaar zo is, dat kan ze eventueel zelf wel vertellen.

Zoals eerder vermeld een zeik nat kutje is echt dus niet alles is fake , dus met een goeie bef beurt gebeurt er echt wat 🤭🥰
Ahum, even 'my two cents'.
Je moet al een type zijn waarvoor ze zou vallen , er moet een klik zijn en als je dan vaste klant bent waarbij ze zich goed voelt en ze jouw kan vertrouwen kan het wel gebeuren….
Je moet gewoon een kei goede tong hebben en een dame die al lekker haar doelstelling van die dag heeft bereikt als ze toelaat dat ze gaat klaarkomen. Ze kunnen toch moeilijk geil worden met iedere klant, dan vergeten ze de klok namelijk en verdienen ze geen stuiver.

Eenmaal financieel binnen ontspannen ze zich, de focus ligt nu niet meer op het geld want anders gaan ze gewoon lekker vroeg stoppen met werken:cool:

Mocht het belangrijk zijn dat de dvp echt klaarkomt, dan kan je ook gewoon een TS nemen en zelf goed leren pijpen. Voel je een lading warm zaad in het keeltje, over je gezicht of in je derriere dan kan je gerustgesteld zijn! Het was geen fake orgasme!

Terug
Bovenaan Onderaan