Natuurlijk helpt het ook als er een klik is tussen vaste klant en dvp en je haar type wat bent …..Als dat zo is, dan zit ehm lig ik gebeiteld!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNatuurlijk helpt het ook als er een klik is tussen vaste klant en dvp en je haar type wat bent …..Als dat zo is, dan zit ehm lig ik gebeiteld!
Ik heb het geprobeerd en inderdaad best een goede positie. Dan wel dat zij niet plat lag met kussens eronder, maar op de knieen zittend in doggy met het bovenlichaam omlaag. Die houden we erin!
Wel dat je de venusheuvel wat omhoog moet duwen om bij het clitje te kunnen.Hebben jullie ook ervaring met vrouwen met vlezige buitenste schaamlippen die echt dicht zitten? Je moet ze echt openspreiden en dan zie je heel kleine schaamlipjes eronder.
Dat heb ik meegemaakt met wat meer chubby-achtingen vrouwen. Ik vind dat best moeilijk beffen.
Als zij klaar komt bij beffen... en al helemaal als ze het dan ook duidelijk laat merken... is best wel geil hoor! En wat een 'boost' voor jou ego! Haha!Ik heb het wel eens meegemaakt hoor, dat een dame klaarkwam door beffen. (En dat was echt.) Ik voelde me toen wel een beetje "stoer", zo van, dat heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen, maar bijzonder opwindend vond ik het niet.
Helemaal mee eens.Als zij klaar komt bij beffen... en al helemaal als ze het dan ook duidelijk laat merken... is best wel geil hoor! En wat een 'boost' voor jou ego! Haha!
Maar... het uiteindelijke doel is -en blijft- haar zo geil maken... dat ze stevig wil neuken! Zeker weten!
Fake kan ook geil zijn als je het niet zeker weetAls zij klaar komt bij beffen... en al helemaal als ze het dan ook duidelijk laat merken... is best wel geil hoor! En wat een 'boost' voor jou ego! Haha!
Maar... het uiteindelijke doel is -en blijft- haar zo geil maken... dat ze stevig wil neuken! Zeker weten!
Als het goed gedaan is... zeker weten!Fake kan ook geil zijn als je het niet zeker weet
Guilty as charged!Jouw hoofddoel
Weet niet wat voor dames jij bezoekt, maar ik heb nog nooit een wanklank gehoord en een aantal gaan er ondertussen voor liggen of geven hints in die richting als ik het rustig aan doe.Nou veel dames v plezier zitten niet op beffen te wachten hoor
Dat is dan spijtig voor jou dat je die bezoekt.Nou veel dames v plezier zitten niet op beffen te wachten hoor
Niet voor mij ik doe het met plezier en beklaag mij nietDat is dan spijtig voor jou dat je die bezoekt.
Bij mijn vast Dames, altijd met volle goesting hoor.
En juist dat nat worden kunnen ze niet simuleren.Eerst klaar beffen en terwijl ze ligt na te hijgen, langzaam binnendringen in dat drijfnatte kutje.... Zo geil!