Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het geprobeerd en inderdaad best een goede positie. Dan wel dat zij niet plat lag met kussens eronder, maar op de knieen zittend in doggy met het bovenlichaam omlaag. Die houden we erin!

Fijn!
En leuk dat het werkt.

Ja ik snap als mensen denken, wat een gedoe. Maar ik vind het echt een comfortabele positie. En dus eigenlijk niet zo ingewikkeld als het lijkt.

Ik zocht naar een manier om haar zoveel mogelijk te pleasen, en dus indirect mezelf ook.
Je bent vrij om te doen wat je wil, en het uitzicht is heerlijk. Niet dat dat de doorslag geeft, maar het helpt wel.

Dat deze bef+ positie vrouwen (soms) naar een andere dimensie helpt scheelt ook. 😜

Hebben jullie ook ervaring met vrouwen met vlezige buitenste schaamlippen die echt dicht zitten? Je moet ze echt openspreiden en dan zie je heel kleine schaamlipjes eronder.

Dat heb ik meegemaakt met wat meer chubby-achtingen vrouwen. Ik vind dat best moeilijk beffen.
Wel dat je de venusheuvel wat omhoog moet duwen om bij het clitje te kunnen.

Misschien kun je vragen of ze wil helpen om zelf haar lippen open te houden? En de benen goed wijd en hoog laten houden scheelt ook.

Ik heb het wel eens meegemaakt hoor, dat een dame klaarkwam door beffen. (En dat was echt.) Ik voelde me toen wel een beetje "stoer", zo van, dat heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen, maar bijzonder opwindend vond ik het niet.
Als zij klaar komt bij beffen... en al helemaal als ze het dan ook duidelijk laat merken... is best wel geil hoor! En wat een 'boost' voor jou ego! Haha!

Maar... het uiteindelijke doel is -en blijft- haar zo geil maken... dat ze stevig wil neuken! Zeker weten!

Als zij klaar komt bij beffen... en al helemaal als ze het dan ook duidelijk laat merken... is best wel geil hoor! En wat een 'boost' voor jou ego! Haha!

Maar... het uiteindelijke doel is -en blijft- haar zo geil maken... dat ze stevig wil neuken! Zeker weten!
Helemaal mee eens.

Eerst klaar beffen en terwijl ze ligt na te hijgen, langzaam binnendringen in dat drijfnatte kutje.... Zo geil!

Ik vind het ook zalig om te doen, en uiteindelijk is dit ook een vorm van respect naar de Dame toe waar je zelf van geniet, en dat je niet gaat voor boem boem en tot de volgende keer, doe ik echt nooit, meestal 2 uur of zelfs 3 uur dan is er meer dan tijd genoeg om uitgebreid huiswerk te maken samen.

Terug
Bovenaan Onderaan