Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben nog altijd op zoek naar een evenwaardige squirt vervanger voor Sharon, doch nog niet gevonden :(
Oh! Jawel hoor!
Die Luna (ontvangt maar zeer sporadisch) in de Villa in Harelbeke...

ik bef ook heel graag, maar als het een dvp is dan ga ik voor mijn plezier....dan moet ze me lekker pijpen en dan afwerken met neuken.
als ik een date hebt gescoord via badoo of iets dergelijks dan bef ik wel iets langer totdat ze wel eens klaar kunnen komen...
ooit eens bijna eens een half uur gelikt...man man man.
..wat had ik pijn aan mijn tong en kaken..maar ze heeft het goed gemaakt door mij lekker af te zuigen....
Dat badoo en thinder, goh. Daar heb ik in het verleden vaak hele rare dingen bij meegemaakt. En mn eerste echte squirt dame leren kennen. Ze bleef komen, en ik maar likken, en mn vingertjes gebruiken tussendoor. Het is wel jammer dat de sex erna wel minder is, de sluizen staan wagenwijd open, en het is heel nat. Dan is het gevoel wel een stuk minder. Voor veel plezier wilt hebben tussen de lakens, op die sites staan best veel vrouwen, die heel geil zijn. En weer eens flink genomen willen worden. Ook getrouwde vrouwen overigens.

ik kan daar zo lekker van genieten, heerlijk likken en sabbelen en dan helemaal erin opgaan. Heerlijk! Vooral als ze er van genieten en heerlijk nat worden, dat proeft hemels!
Heerlijk zo'n rossige kut te beffen en als ze klaarkomen krijg ik vaak het lekkere gevoel alsof ik net het lekkerste gebakje van een topbanketbakker op heb.

en dit is nu juist het probleem van de meeste mannen 🙈
haantjes, egootjes, daar gaan de meeste vrouwen niet zo lekker op.
Jij schijnt er verstand van te hebben , misschien kom je nog in een talkshow bij Jeroen Pauw dan kun jij het helemaal uitleggen hoe het befbestaan van de meeste mannen moet zijn en doe je wat goeds voor de maatschappij.

Klaarkomende vrouwen boeien me eigenlijk totaal niet.
Ik zou niets liever hebben dan dat de dames eerder klaaarkomen dan mij. Als ik even naar adem hap, krijg ik regelmatig te horen dat ik nog effe door moet gaan omdat de DVP bijna klaarkomt. En daarna moet je je even inhouden omdat alles even te gevoelig is. Dan weet je dat het geen fake orgasme is. Als zij geniet, geniet ik ook!

Ik zou niets liever hebben dan dat de dames eerder klaaarkomen dan mij. Als ik even naar adem hap, krijg ik regelmatig te horen dat ik nog effe door moet gaan omdat de DVP bijna klaarkomt. En daarna moet je je even inhouden omdat alles even te gevoelig is. Dan weet je dat het geen fake orgasme is. Als zij geniet, geniet ik ook!
Zo is het!

Het is wel leuk als je haar ziet genieten. Wat ik ook wel op let is haar lichaamstaal.

Dat is wel het laatste waar ik aan denk tijdens het beffen! Het is een beetje als pindakaas: stom hè ik vind het gewoon lekker
ik vind er eigenlijk niks aan, sterker nog ik vind het zelfs een beetje vies en onaangenaam.
Ik heb het ooit wel eens gedaan bij een reguliere bedpartner, omdat zij dat graag wilde, maar om daar nou voor te gaan betalen :unsure:

ik vind er eigenlijk niks aan, sterker nog ik vind het zelfs een beetje vies en onaangenaam.
Ik heb het ooit wel eens gedaan bij een reguliere bedpartner, omdat zij dat graag wilde, maar om daar nou voor te gaan betalen :unsure:
Trouwens bij de meeste dames dien je er niet voor bij te betalen , je zegt vies dat je een dame beft , als ze u dan pijp en je komt klaar vind je dat dan ook vies voor de dame 😳

Terug
Bovenaan Onderaan