LowieKatorze
Vaste klant
Ben nog altijd op zoek naar een evenwaardige squirt vervanger voor Sharon, doch nog niet gevonden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh! Jawel hoor!Ben nog altijd op zoek naar een evenwaardige squirt vervanger voor Sharon, doch nog niet gevonden
Niet goedkoop idd... maar... Man!Zij is helaas boven mijn vooropgestelde budget.
Dan rest er weinig anders dan zelf een annonce te plaatsen en hopen dat een dame reageert die het niet louter om de muntjes te doen is.Zij is helaas boven mijn vooropgestelde budget.
Dat badoo en thinder, goh. Daar heb ik in het verleden vaak hele rare dingen bij meegemaakt. En mn eerste echte squirt dame leren kennen. Ze bleef komen, en ik maar likken, en mn vingertjes gebruiken tussendoor. Het is wel jammer dat de sex erna wel minder is, de sluizen staan wagenwijd open, en het is heel nat. Dan is het gevoel wel een stuk minder. Voor veel plezier wilt hebben tussen de lakens, op die sites staan best veel vrouwen, die heel geil zijn. En weer eens flink genomen willen worden. Ook getrouwde vrouwen overigens.ik bef ook heel graag, maar als het een dvp is dan ga ik voor mijn plezier....dan moet ze me lekker pijpen en dan afwerken met neuken.
als ik een date hebt gescoord via badoo of iets dergelijks dan bef ik wel iets langer totdat ze wel eens klaar kunnen komen...
ooit eens bijna eens een half uur gelikt...man man man.
..wat had ik pijn aan mijn tong en kaken..maar ze heeft het goed gemaakt door mij lekker af te zuigen....