Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mijn vaste Dame geen probleem om te zoenen en te beffen, ze weet dat ik daar enorm geil van word, alleen als de maandelijkse invasie van de rooie er is mag het niet, daarom plan ik altijd goed om die periode heen.

Denk dat ik de enigste ben maar vind een dvp beffen eigenlijk niks aan. Meesten faken het toch en als ik zo'n dame bezoek kom ik voor mezelf en niet om haar te bevredigen. Ik bevredigd haar al door 200 euro te betalen.
Nou er zijn echt wel dames die komen ,moet je maar eens aan haar klitje likken als ze is gekomen dan merkje het wel
Zijn er eigenlijk hier mannen die alleen voor het beffen een date nemen?
Soms wel yes yes 🙌 👅heerlijk likken de dames ik geniet er van (ben ik nou ook een rare ) 🤭

Laatst bewerkt:
Ook bij dit onderwerp zie je de tweedeling in type wandelaar. De ene betaalt een hoer om zijn zak te kunnen legen en de andere betaalt een dame van plezier voor een fijne vrijpartij met wederzijds genot.

Ik zie dat anders. Degene die betaalt "om zijn zak te legen" zet de dame niet onder druk om te moeten faken dat ze sex met hem zo lekker vindt, maar geeft haar de gelegenheid om daadwerkelijk plezier te beleven aan een "job well done", te weten: de klant optimaal laten genieten, zonder bijkomend toneelspel.

Dat is het echte "wederzijds genot" in een geslaagde klant/DVP relatie. Klant geniet van de sex; dame geniet van haar macht over het genot van de klant.

Zie ook het bericht van @Noortje // Pleun eerder in dit draadje.

Een date zonder neuken is mijn inziens geen date.
Waarom niet?

Ik heb wel eens meer eentje bezocht puur voor een fetisj, daarna een andere voor (de hele tijd van die date) enkel orale seks, en nadien gaan neuken en klaarkomen bij een derde. Schipperskwartier, drie dates van 50 euro kostten mij niet meer dan 1 date met een dame die 150 vraagt. Drie keer pret, met drie verschillende meiden gespeeld, en van alles eens goed genoten.

Ik vind t altijd een beetje treurig om te lezen dat mannen (bij)betalen om te zoenen en beffen…

Als je bij moet betalen besef je zelf toch ook wel dat zo'n meid er eigenlijk helemaal niet op zit te wachten?

Het feit dat iedereen hier in discussie gaat over wat je wel en niet hoort te doen bij een dvp en oordelen over wat anderen daar dan weer van vinden, dat is pas treurig.

Het lijkt hier soms wel een rechtbank.

Geniet van wat je doet, en doe het met plezier.

Ik zie dat anders. Degene die betaalt "om zijn zak te legen" zet de dame niet onder druk om te moeten faken dat ze sex met hem zo lekker vindt, maar geeft haar de gelegenheid om daadwerkelijk plezier te beleven aan een "job well done", te weten: de klant optimaal laten genieten, zonder bijkomend toneelspel.

Dat is het echte "wederzijds genot" in een geslaagde klant/DVP relatie. Klant geniet van de sex; dame geniet van haar macht over het genot van de klant.

Bijzonder dat je impliceert dat iemand die gaat voor een GFE een dame onder druk zet om te faken. Dat is totaal niet het geval. En als een dame besluit om te faken, is dat haar eigen keus. Er zijn genoeg dvp's die oprecht ervan genieten hoor en graag ook zelf verwend worden.
Ik vind t altijd een beetje treurig om te lezen dat mannen (bij)betalen om te zoenen en beffen…

Als je bij moet betalen besef je zelf toch ook wel dat zo'n meid er eigenlijk helemaal niet op zit te wachten?
Meestal hoeft bijbetalen ook niet. Meestal zit het in het standaard tarief of de dame biedt het uit principe niet eens aan.

Als je goed en lekker beft ,is daar geen druk voor nodig want dan komt ze echt en je merkt het als ze klaar is gekomen en je beroerd haar klitje nog eens dan is het net of ze een stroom stootje krijgt

Je brengt me op ideeën!

Een 'orale betaaldate'... eerst haar likken... dan '69'... en dan pijpt zij jou lang en uitgebreid... en klaarkomen in haar mond (of over haar borsten spuiten)

Zonder penetratie dus!
Heb ik meermaals gedaan. Lekker hoor. In 69 elkaar verwennen en dan in haar mondje spuiten 😍. Dan mis ik de penetratie niet hoor

Gedeeld plezier... is dubbel plezier... lijkt me toch!
Zeker weten. Gisteren nog ondervonden en bij vervollediging moet ik zeggen tijdens elke date die ik al gedaan heb. Als je dame ook genot verschaft krijg je dit dubbel terug. Dat de dame dit niet de volle dag door kan opbrengen snap ik ook wel. Dat is dan ook meteen waarom ik graag als laatste van de dag boek. De dame ontspant zich dan veel makkelijker en al zeker als het ook eind van de werkweek is. Eentje van de twee vaste dames vind het zelfs een beetje sneu als ik eens niet op het einde van de dag kom.
die geur en smaak vind je ook bij de visboer ;)
Kan natuurlijk als de visboer bij jou een vrouw is 🤣🤣🤣🤣.
Eerlijk, de geur en smaak van een klaarkomend kutje is zacht en zoet.
Er is trouwens een leuke over twee dames die in Oostende bij de vismijn lopen , zegt de ene" de miene riekt were, zegt de andere, " neej neej tes de miene.🤭🤭🤭

Laatst bewerkt:
Kan natuurlijk als de visboer bij jou een vrouw is 🤣🤣🤣🤣.
Eerlijk, de geur en smaak van een klaarkomend kutje is zacht en zoet.
Er is trouwens een leuke over twee dames die in Oostende bij de vismijn lopen , zegt de ene" de miene riekt were, zegt de andere, " neej neej tes de miene.🤭🤭🤭
In een iets andere opzet gaat die grap over een blinde artiest (vul maar een naam in) die langs de viskraam loopt en zegt: "dag, dames."

Terug
Bovenaan Onderaan