Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe brengt me op ideeën!Zijn er eigenlijk hier mannen die alleen voor het beffen een date nemen?
zoveel ervaring en nu pas deze inspiratie?Je brengt me op ideeën!
Een 'orale betaaldate'... eerst haar likken... dan '69'... en dan pijpt zij jou lang en uitgebreid... en klaarkomen in haar mond (of over haar borsten spuiten)
Zonder penetratie dus!
Tsja! Als je dan zo bezig bent... voor je het weet ben je aan het neuken!zoveel ervaring en nu pas deze inspiratie?
Nee hoor , schijnen ook nog mensen te zijn die weleens niet hoeven te betalen.en toen werd je wakker zeker![]()
Een date zonder neuken is mijn inziens geen date.Zonder penetratie dus!
Sommige hebben daar wat moeite mee, om dat te begrijpen.Nee hoor , schijnen ook nog mensen te zijn die weleens niet hoeven te betalen.
dat zeg je goed.mijn inziens
Nou er zijn echt wel dames die komen ,moet je maar eens aan haar klitje likken als ze is gekomen dan merkje het welDenk dat ik de enigste ben maar vind een dvp beffen eigenlijk niks aan. Meesten faken het toch en als ik zo'n dame bezoek kom ik voor mezelf en niet om haar te bevredigen. Ik bevredigd haar al door 200 euro te betalen.
Soms wel yes yesZijn er eigenlijk hier mannen die alleen voor het beffen een date nemen?
Heb ik vroeger nog veel gedaan was een toppertje op het gebied van pijpen is helaas gestopt.Je brengt me op ideeën!
Een 'orale betaaldate'... eerst haar likken... dan '69'... en dan pijpt zij jou lang en uitgebreid... en klaarkomen in haar mond (of over haar borsten spuiten)
Zonder penetratie dus!
Ja, dat is al gebeurd, maar het uiteraard zeker niet mijn 'standaard'.Zijn er eigenlijk hier mannen die alleen voor het beffen een date nemen?
Ook bij dit onderwerp zie je de tweedeling in type wandelaar. De ene betaalt een hoer om zijn zak te kunnen legen en de andere betaalt een dame van plezier voor een fijne vrijpartij met wederzijds genot.
Waarom niet?Een date zonder neuken is mijn inziens geen date.
Ik vind t altijd een beetje treurig om te lezen dat mannen (bij)betalen om te zoenen en beffen…
Als je bij moet betalen besef je zelf toch ook wel dat zo'n meid er eigenlijk helemaal niet op zit te wachten?
Bijzonder dat je impliceert dat iemand die gaat voor een GFE een dame onder druk zet om te faken. Dat is totaal niet het geval. En als een dame besluit om te faken, is dat haar eigen keus. Er zijn genoeg dvp's die oprecht ervan genieten hoor en graag ook zelf verwend worden.Ik zie dat anders. Degene die betaalt "om zijn zak te legen" zet de dame niet onder druk om te moeten faken dat ze sex met hem zo lekker vindt, maar geeft haar de gelegenheid om daadwerkelijk plezier te beleven aan een "job well done", te weten: de klant optimaal laten genieten, zonder bijkomend toneelspel.
Dat is het echte "wederzijds genot" in een geslaagde klant/DVP relatie. Klant geniet van de sex; dame geniet van haar macht over het genot van de klant.
Zie ook het bericht van @Noortje // Pleun eerder in dit draadje.
Meestal hoeft bijbetalen ook niet. Meestal zit het in het standaard tarief of de dame biedt het uit principe niet eens aan.Ik vind t altijd een beetje treurig om te lezen dat mannen (bij)betalen om te zoenen en beffen…
Als je bij moet betalen besef je zelf toch ook wel dat zo'n meid er eigenlijk helemaal niet op zit te wachten?
Als je goed en lekker beft ,is daar geen druk voor nodig want dan komt ze echt en je merkt het als ze klaar is gekomen en je beroerd haar klitje nog eens dan is het net of ze een stroom stootje krijgtIk zie dat anders. Degene die betaalt "om zijn zak te legen" zet de dame niet onder druk om te moeten faken dat ze sex met hem zo lekker vindt, maar geeft haar de gelegenheid om daadwerkelijk plezier te beleven aan een "job well done", te weten: de klant optimaal laten genieten, zonder bijkomend toneelspel.
Dat is het echte "wederzijds genot" in een geslaagde klant/DVP relatie. Klant geniet van de sex; dame geniet van haar macht over het genot van de klant.
Zie ook het bericht van @Noortje // Pleun eerder in dit draadje.
Zoals je weet zijn er een aantal kenmerken waarbij je merkt wanneer een vrouw aan haar hoogtepunt is gekomen. Soms met (veel) lawaai of de benen tegen elkaar.Ik snap em niet![]()
Heb ik meermaals gedaan. Lekker hoor. In 69 elkaar verwennen en dan in haar mondje spuitenJe brengt me op ideeën!
Zonder penetratie dus!
Zeker weten. Gisteren nog ondervonden en bij vervollediging moet ik zeggen tijdens elke date die ik al gedaan heb. Als je dame ook genot verschaft krijg je dit dubbel terug. Dat de dame dit niet de volle dag door kan opbrengen snap ik ook wel. Dat is dan ook meteen waarom ik graag als laatste van de dag boek. De dame ontspant zich dan veel makkelijker en al zeker als het ook eind van de werkweek is. Eentje van de twee vaste dames vind het zelfs een beetje sneu als ik eens niet op het einde van de dag kom.Gedeeld plezier... is dubbel plezier... lijkt me toch!
Kan natuurlijk als de visboer bij jou een vrouw isdie geur en smaak vind je ook bij de visboer![]()
zeker weten!Beffen....vind dat echt zo lekker!!zo lang mogelijk!
Inderdaad als ze face-sit doen...damn geil!!
In een iets andere opzet gaat die grap over een blinde artiest (vul maar een naam in) die langs de viskraam loopt en zegt: "dag, dames."Kan natuurlijk als de visboer bij jou een vrouw is.
Eerlijk, de geur en smaak van een klaarkomend kutje is zacht en zoet.
Er is trouwens een leuke over twee dames die in Oostende bij de vismijn lopen , zegt de ene" de miene riekt were, zegt de andere, " neej neej tes de miene.![]()