Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er weer een ..... wat een feest.....
Bontkraag is niet dom, zijn slechte taalgebruik is met opzet om me te intimideren. Eigenlijk is hij afgestudeerd aan het VMBO en kan hij best een zinnetje voor elkaar smurfen. Ik Chat GPT gevraagd om mijn grammatica ook op bontkraag straat jongetjes niveau te laten zakken.

1731001620717.png

Laatst bewerkt:
Ik heb er weer een ..... wat een feest.....
Bontkraag is niet dom, zijn slechte taalgebruik is met opzet om me te intimideren. Eigenlijk is hij afgestudeerd aan het VMBO en kan hij best een zinnetje voor elkaar smurfen. Ik Chat GPT gevraagd om mijn grammatica ook op bontkraag straat jongetjes niveau te laten zakken.

Bekijk bijlage 244531
Als je nou ook eens even vertelt welke dames het zijn die je hebt bezocht dan kunnen wij daar ook wat mee! Trouwens.... deze berichten krijg ik al sinds 2018 dus niks nieuws onder de zon. Echte criminelen doen dit soort kruimelwerk niet. Nogal wiedes!

Laatst bewerkt:
Als je nou ook eens even vertelt welke dames het zijn die je bezoekt hebt dan kunnen wij daar ook wat mee! Trouwens.... deze berichten krijg ik al sinds 2018 dus niks nieuws onder de zon. Echte criminelen doen dit soort kruimelwerk niet. Nogal wiedes!
Geen idee waar ze mijn NR vandaan hebben. Dit heeft niets te maken met bezochte dames ....van kinky/sj heb ik drie dames bezocht het afgelopen jaar waarvan twee Chinese
Het gaat er ook niet om dat het nieuw is. Het is Wel belangrijk dit topic up to date te houden. Het feite dat hij het blijft doen betekent dat er geld verdiend wordt ...ik denk dat het goed is inervaren wandelbroeders geinformeerd te houden. Er zijn er die echt bang worden, zeker Al's ze Hun eigen NR gebruiken

Hallo ik zit al een tijdje op dit forum en heb mij aangemeld omdat ik toch iets verontrustends ben tegen gekomen. Via marktnet op een advertentie gereageerd van ene Wilma uit Rotterdam een geile oma van 65. Staat in de advertentie ontvangt in Rotterdam maar via de app staat er ontvangstlocatie in Delft. Dus een app gestuurd waarbij diegene heel snel terug reageert en telkens vraagt om een foto, ik ben daarzelf voorzichtig mee en na een minuut was t zo van laat maar het hoeft al niet meer en je bent nep en noem maar op. Op een gegeven moment krijg ik van iemand een app die stuurde ik ben de surinaamse beveiliger van wilma en ik ga jou doodschieten, stuurt vervolgens een foto van een pistool met wat kogels ernaast, waarop ik antwoord dat is kinderspeelgoed, kreeg ik als antwoord terug dat hij mij adres gaat opzoeken en een handgranaat op mij gooit en dat hij kon verzekeren dat ik dit weekend dood ben.

Telefoonnummer van Wilma: 06-31205804
Telefoonnummer van de ''Surinaamse beveiliger'' 06-13931915

Advertentie van Wilma.
https://www.marktnet.nl/erotiek/con...ij-me-lekker-keihard-van-achter-93991835.htm#

Zijn deze nummers hier bekend? Ik weet nou niet of ik dit serieus moet nemen. Ik heb ze beide geblokkeerd maar hun hebben mij niet geblokkeerd want de profielfoto's zijn beide nog actief.

Is dit de beruchte Delftse bende die weer actief is?

Ja t nadeel van die foto is dat het een eenmalige afbeelding is en dan kan je weer geen screenshot van maken. De gesprekken zijn zelf verwijderd.... Maar ik zou maar uitkijken met deze advertentie. Ben niet echt onder de indruk van de bedreigingen. Diegene weet toch niet hoe ik eruit zie.

Ik deed online aangifte als ik jou was...foto en tekst uploaden.. zal wel bluf zijn maar foto van pistool en kogels nemen ze zeker serieus...

Nemen ze zeker serieus.

Terug
Bovenaan Onderaan