Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedoel je soms de fabrikant met het logo van een appel met een hap eruit? Zoiets heb ik namelijk eens vernomen over deze fabrikant.

Daarnaast, ik gebruik standaard VPN/ anti-tracking beveiliging/ end to end encryptie bij mijn cloudopslag/ verschillende mailadressen en per mailadres meerdere mail-aliassen (Mocht een account waarvoor ik 1 van de mail-aliassen gebruik gehackt worden, dan vervang ik deze mail-alias door een nieuwe.)
En dan heb ik nog niet alles benoemd...

Dit is natuurlijk niet waterdicht, maar ik doe wel al het mogelijke om ongewenst meekijken in mijn digitale gegevens tegen te gaan.

Andere optie is geen computer/ smartphone gebruiken. Voor mij en bijna iedereen geen optie dus.
Soms zou ik wel eens terug willen naar vroeger.. Dat je niet gevolgd kon worden overal door je telefoon en camera's die op elke hoek staan.
Maarja computers en telefoon hebben ook veel voordelen.
Zelfs de mobiele flitspalen hebben camera's
 
Laatst bewerkt:
Soms zou ik wel eens terug willen naar vroeger.. Dat je niet gevolgd kon worden overal door je telefoon en camera's die op elke hoek staan.
Maarja computers en telefoon hebben ook veel voordelen.
Zelfs de mobiele flitspalen hebben camera's

Precies dat, helemaal mee eens. Daarnaast, ook voor het digitale tijdperk kon je gevolgd worden, b.v. via telefoongesprekken aftappen. Echter, tegenwoordig is het natuurlijk niet alleen voor 'overheden' makkelijker geworden om iemand te volgen.
 
Precies dat, helemaal mee eens. Daarnaast, ook voor het digitale tijdperk kon je gevolgd worden, b.v. via telefoongesprekken aftappen. Echter, tegenwoordig is het natuurlijk niet alleen voor 'overheden' makkelijker geworden om iemand te volgen.
Vroeger kon tappen ook inderdaad, tegenwoordig kan je het centrum rondom de wallen niet meer ongezien in/uitkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan