Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb er weer een ..... wat een feest.....
Bontkraag is niet dom, zijn slechte taalgebruik is met opzet om me te intimideren. Eigenlijk is hij afgestudeerd aan het VMBO en kan hij best een zinnetje voor elkaar smurfen. Ik Chat GPT gevraagd om mijn grammatica ook op bontkraag straat jongetjes niveau te laten zakken.

1731001620717.png

Laatst bewerkt:
Ik heb er weer een ..... wat een feest.....
Bontkraag is niet dom, zijn slechte taalgebruik is met opzet om me te intimideren. Eigenlijk is hij afgestudeerd aan het VMBO en kan hij best een zinnetje voor elkaar smurfen. Ik Chat GPT gevraagd om mijn grammatica ook op bontkraag straat jongetjes niveau te laten zakken.

Bekijk bijlage 244531
Als je nou ook eens even vertelt welke dames het zijn die je hebt bezocht dan kunnen wij daar ook wat mee! Trouwens.... deze berichten krijg ik al sinds 2018 dus niks nieuws onder de zon. Echte criminelen doen dit soort kruimelwerk niet. Nogal wiedes!

Laatst bewerkt:
Als je nou ook eens even vertelt welke dames het zijn die je bezoekt hebt dan kunnen wij daar ook wat mee! Trouwens.... deze berichten krijg ik al sinds 2018 dus niks nieuws onder de zon. Echte criminelen doen dit soort kruimelwerk niet. Nogal wiedes!
Geen idee waar ze mijn NR vandaan hebben. Dit heeft niets te maken met bezochte dames ....van kinky/sj heb ik drie dames bezocht het afgelopen jaar waarvan twee Chinese
Het gaat er ook niet om dat het nieuw is. Het is Wel belangrijk dit topic up to date te houden. Het feite dat hij het blijft doen betekent dat er geld verdiend wordt ...ik denk dat het goed is inervaren wandelbroeders geinformeerd te houden. Er zijn er die echt bang worden, zeker Al's ze Hun eigen NR gebruiken

Terug
Bovenaan Onderaan