Ik zou het leuker vinden als er een discussie gestart wordt en kijken hoe lang je het kunt rekken. En dan die screenshots delen hierZullen we dit gewoon collectief terugsturen als we een fijn appje krijgen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou het leuker vinden als er een discussie gestart wordt en kijken hoe lang je het kunt rekken. En dan die screenshots delen hierZullen we dit gewoon collectief terugsturen als we een fijn appje krijgen?
Bij mij waren het gewoon Nederlandse dames, maar vonden het niet heel grappigik merk dat vooral Marokkaanse dvp echt super arrogant, onvriendelijk en dreigend zijn
wat is WHG?Bij mij waren het gewoon Nederlandse dames, maar vonden het niet heel grappig
Maar staat nu ook een waarschuwing op WHG bij hun nummers
Bij mij waren het gewoon Nederlandse dames, maar vonden het niet heel grappig
Maar staat nu ook een waarschuwing op WHG bij hun nummers
Wat mijn voorganger @Paulus2 al zei: Wie Heeft Gebeldwat is WHG?
Apart volk volgens mij die Marokkaanse en arabische DVP'shad 1x n marokkaanse dvp via Eromarkt . nl op whatsapp
ik zei doe je ook nzc (na alles wat er stond aan diensten)
zegt ze (scheldwoord) ik ben geen hoer ik draag hoofddoek ja
Nee niet doen. In de tegenaanval gaan en ze verpletteren als een insect. Aangifte doen en hier die bedreigingen delen met hun nummer.Mijn mening is nog steeds dat het beste is helemaal niet reageren en blokkeren.
pffff arrogantie niet normaalApart volk volgens mij die Marokkaanse en arabische DVP's
Voor mij standaard: meiden als de pest.pffff arrogantie niet normaal
Ken je klassiekersik ken WGH = wagidhoessein
WGH = weer geen hoerKen je klassiekers
Dat slecht uit het Frans vertaalde Nederlands herken ik ook. Daar ben ik ook al eens tegenaan gelopen. Om een DVP te kunnen ontmoeten zou ik eerst een betaalmiddel moeten kopen dat alleen in Frankrijk te koop is en dan de pincode aan 'haar' moeten doorgeven. Daarna zou de ontmoeting plaatsvinden. Je zou het bijna geloven....
De grap van het verhaal is wel dat je eindeloos vragen aan die gasten kunt blijven stellen en dat ze die ook allemaal beantwoorden. Jij raakt eerder verveeld dan zij.
die meiden die zij kregen waren wel vergelijkbaar met een dvp tochKen je klassiekers
Leuk . Maar je bedoelt waarschijnlijk: mijden als de pest.Voor mij standaard: meiden als de pest.
Mijden als de pest maar meiden als de pest is zwei in einsHaha, had hem ook gezien en wilde het eigenlijk in "grappige taalfouten" zetten.
CG ?Gisteren via CG een Nederlandse dame, blond in Breda. VIP advertentie, stuurt haar 06 (weet niet of ik die hier mag vermelden).
Als je appt, geen reactie. Ongeveer een uurtje later een app bericht (met logo van bekende motorclub als profielfoto) waarin je wordt bedreigd.
Uiteraard gereageerd met de vraag of ie zijn naam onder het berichtje wil zetten, dat is makkelijker voor de aangifte.
Toen gooide ie mij op blokkeren.
Altijd blij dat ik een aparte telefoon met een prepaid nummer heb voor m'n hobby
CG = Chatgirl
Nog niet, wel van plan om dat te gaan doen. Heb gelukkig screenshots.En z'n telefoonnummer heb je natuurlijk aan de motorclub doorgegeven met de profielfoto als bewijs.
CG: City Girl
Dank u... ook een meubelstuk kan nog bijlerenCG = Chatgirl
Geen schande, ik ben hier nieuw, maar was al zeker 10 jaar actief op h...kers.Dank u... ook een meubelstuk kan nog bijleren