Voormalig lid 3265
Stamgast
- 643
- 23/09/21
- 274
Ik had wel wat rekeningnummers
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb hetzelfde bericht ook gehadZou wel willen weten wie er precies achter zit / zitten. Er zijn dames die zeggen dat ze weten wie die gasten zijn
Juist doen alsof je gek bent en ze telkens een tegenvraag stellen. Zie maar eens hoe snel ze je dan blokkeren omdat je hun tijd verdoet hahaZie toch liever dat men het spelletje meespeelt, en ze uithoort met wat ze precies willen. HOE ze betaald willen zien krijgen.
Je moet ze toch ergens mee kunnen ontmaskeren.
Zou ook kunnen dat die er niks vanaf weet..Misschien een keer een nieuw nummer nemen en dan naar de shemale gaan waarvan ik een vermoeden heb. En echt alleen voor deze shemale gebruiken. Als er dan zo'n berichtje komt dan weten we t zeker
Dus dat ze in haar telefoon stiekum zittenZou ook kunnen dat die er niks vanaf weet..
Nee een eigen mobiel maar haar bankrekening gebruikenDus dat ze in haar telefoon stiekum zitten
Nee maar als ik met een shemale een afspraak maak. En ook echt alleen met haar. En vervolgens krijg ik op dat nummer bedreigingen….Nee een eigen mobiel maar haar bankrekening gebruiken
Ja klopt. Weet je ook wie het is?Nee maar als ik met een shemale een afspraak maak. En ook echt alleen met haar. En vervolgens krijg ik op dat nummer bedreigingen….
Dan heeft zij er wel iets mee te maken..
Linkje naar haar?Alexandra
Nu niet onlineLinkje naar haar?
Die leest hier niet.Ja, als je nu haar naam hebt genoemd, hoef je ook niets meer te proberen.
O dat werd ik ook niet..ik ben gelijk in de tegenaanval gegaan. Ik wilde ze verpletteren zoals je een vlieg doodslaatIk snap echt niet dat mensen hier bang van kunnen worden
Waar gaan ze, al zouden ze iets hebben, het online gooien dan? Alsof iemand interesse erin heeft….
Plus als iemand iets plaatst is ie makkelijk traceerbaar, lijkt me dat zo'n leeghoofd daar ook wel voor gewaarschuwd is….
mijn vermoeden is dat ze allerlei dvps en shemales benaderen maar dat alleen de lui die minder makkelijk veel klanten krijgen (lelijke dames en inderdaad shemales) en dames die niet lang in nederland blijven echt op dat aanbod ingaan.Ik heb zelf geen shemale bezocht maar wel een aantal dames geappt. Toch kreeg ik dit bericht...