durven is niet zo moeilijk hee..
het is juist het 'sterk' kunnen blijven als je gepijpt word en een dame wil dat je er zonder in moet ,om dan nee te zeggen..
is me wel eens voor gekomen..gelukkig nooit gedaan..
ik zal er zelf nooit op aandringen en eerlijk gezegd mijd ik ook wel dames die het aanbieden..maar helemaal zeker weten doe je het nooit..
valt me wel op dat het dikwijls de Roemeense dames het gewoon tussen de mogelijkheden hebben staan..
Roemeense Tina (ja die ja)heeft me dat wel eens uitgelegd dat men zich eigenlijk niet eens bewust is omdat men nauwelijks sexuele voorlichting op school krijgt..
en veel jonge dvp's gewoon van het platte land komen uit Roemenie
het zal ook een verdien model zijn voor sommigen..dat nog eerder misschien..
deze meid staat best wel al even op mijn 'to do list'..
had haar ooit een keer geappt.maar begint ook meteen over bare..adverteerd 24/7 al 2 jaar lang..
kun je nagaan hoeveel mannen er al in klaargekomen zijn..dat MOET gegarandeerd bingo zijn inmiddels..
misschien slikt ze vanalles of heeft ze geen klachten..maar kan ze wel dingen doorgeven aan iemand die misschien wel klachten krijgt en ondertussen nog 2 andere dames bare gedaan heeft..
het sneeuwbal effect..
zowat alle Latina's die ik bezocht heb beginnen er nooit over..en eerlijk gezegd voel ik me dan toch prettiger..
laat me bijna altijd pijpen zonder en bef dikwijls als een bezetene ,en dat is misschien ook niet het veiligst?
maar neuken zonder ,zeker anaal ..denk niet dat dat ooit gaat gebeuren..
ook niet wanneer een dame zegt 'doe ik enkel bij jou'..
maat van me zat jaren terug op Relatieplanet ,en die had regelmatig 'gewone' dames over de vloer..
toen riep ik al ,kijk daar mee uit..want bij een paar was het date 1 of 2 al prijs..
uiteindelijk had hij zelf ook prijs..
want dat is in de onbetaalde wereld blijkbaar ook nog steeds zoiets van..
'gebeurt bij mij niet'..
gebeurt wel..
ik rijd nooit zonder helm of pak op mijn motor ,enkel stapvoets een rondje over het lege plein achter mijn huis als ik hem gepoetst heb of de ketting gedaan heb..
zonder pak misschien even om een boodschap in de stad of iets..maar dan rijd ik super voorzichtig en 'op eieren'..
in sommige staten in de USA is geen helmplicht ..mag je gewoon de highway op ..
stel dat ze de verplichting hier zouden afschaffen ,dan nog zette ik hem op..
kan best stoer zijn en dat YOLO dingetje
maar met je bakkes op de asfalt schaven of vallen is niet best..
een dame neuken en volspuiten en plotseling scheermesjes pissen of NOG erger ook zeker niet..
en telkens antibiotica of de rest van je leven vanalles vreten?..dank je de koekkoek..