Recensie Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/3 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
186
27/08/21
182
20
Hallo, Iedereen,
Kben gisteren bij Alexia geweest, ze ontvangt nu op nr 26/1 verversrui, het was een gename ontmoeting, tongzoenen, borstjes likken en tietjes zuigen, klein beetje moedermelk gezogen, want de rest is voor haar dochter
:D
, hartstochelijk kust ze je nek en je ballen, om dan over te gaan naar 69, zo lekker dat haar gaatje is , likken en vingeren en tongzoenen... het was een aangenaam klein halfuurtje. Je kan ook kiezen voor pzc en kk in haar mondje of haar anaal neuken

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo, Iedereen, ik passeerde 3 keer langs. Telkens lokte ze mij. Ik twijfelde of zij alexia is. Er hangt geen bord. Gegokt om vandaag binnen te gaan bij Alexia. Ze ontvangt nu op SS nr 40/1, het was een aangename ontmoeting. Eerst wassen en babbeltje doen. (Optie 20 extra voor PZC). Beginnen met gewoon zoenen, daarna hartstochelijk kust ze je nek en ze likt de teelballen, om dan over te gaan naar missionaris en omgekeerd, zo lekker dat haar gaatje is. Omdat ik moeilijk kon klaarkomen. Heb ik al toengzoenend zelf afgetrokken en klaargekomem. Het was een aangenaam klein 2im. Volgende keer nog eens bezoeken voor meer opties.

Zij heeft donker krullend haar, zeer slank en mooi. Inderdaad zoenen, kusjes in de nek en teelballen likken. Geen opties voorgesteld of genomen, goede service voor 50E. Dagdienst

Gisteren ook eens binnengewipt.
Bij een nieuwe ontdekking betaal ik altijd eerst het standaardtarief (50€).
Warmt geweldig op met tongzoenen, kusjes over hele lichaam en likt lekker aan de ballen (neemt ze heerlijk in de mond).
Na een lekkere pijpbeurt, overgegaan naar 69.
Dan zij on top waar je dat smalle lijf lekker kan vastnemen.
Nog missio gedaan en afgewerkt in doggie.
Voor een eerste bezoek was dit echt lekker, maar ga haar niet direct meer bezoeken, daar ik een iets vollere boezem prefereer.
Hygiëne met wasje voor en na zit ook goed (ze verlangt dat ook van haar klanten, en dat vind ik niet onlogisch, ik doe dat vanzelf).
Dus herhalingsgevaar : ja, maar niet direct :p

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
idd toppertje, lokte me ook binnen.

Ik vind haar borstjes wel lelijk om eerlijk te zijn, maar de rest maakt alles goed.
Zéér strak kontgaatje.

Ze is echt extreem mager en weet niet hoe jullie het soms ervaren maar als je hard wil stoten, dan kom je echt bot op bot en dit is soms heel pijnlijk. Voor de rest is haar service extreem goed voor een raamdame!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-guys-211.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb ze bezocht voor 45 minuten voor slechts 150 euro met tongzoenen, pijpen zonder condoom en klaarkomen in mond inclusief.

Deze Alexia is van het beste dat je kan vinden in SKW. Het is echt een geile spetter deze Alexia, ze zuigt je volledig gek. Link naar redlights met haar telefoonnummer is toegevoegd in de beoordeling hierboven :) Haar looks zijn ook echt goed, een hete donder met mooie bruine haren en groene ogen. Zelden zo'n hete stoot gezien in het schipperskwartier.

Laatst bewerkt:
Dag iedereen,

ik ben nog maar een paar weken geleden beginnen te wandelen. Onderdeel daarvan is met heel veel plezier dit forum door te lezen.
Ben jaloers op sommige vehalen, verbaast over andere. Soms laten jullie mij lachen en soms herlees ik iets om van te leren. Heel fijn forom waarvoor dank.

Ik had nooit gedacht om zo snel al te durven om iets neer te schrijven, maar wat ik vandaag heb meegemaakt wil ik echt wel met jullie delen:

Vandaag ben ik in het skw (na vorige week vrijdag voor de eerste keer polshoogte te zijn gaan nemen) gaan wandelen.
Ik heb Alexia (donker haar, groene ogen en super slank) opgemerkt en ze wist me met haar slankheid en heel mooi gezicht te bekoren. Het was nog vroeg dus weinig wandelaars dus ze had me vrij snel gezien.
een glimlach en ik was verkocht. Ben bij haar binnengestapt en werd naar boven geleid. Alles wat ik over haar op het forum heb gelezen (deze namiddag) klopt.

Enorm vriendelijk, professioneel, geruststellend en open (echt leuk dat ze over haar moedermelk begon toen ik aan haar tepeltjes zat te zabberen). Een fijn 20 minuutjes,...
maar dat was maar het begin. Terug aangekleed liepen we de trap af ... en daar stond nog een ander meisje. wow wow wow net een engel. Alexia stelde haar voor als..... Alexia. Een blonde jonge dame met (althans voor mij) een engelen gezicht die niets anders dan vriendelijkheid uitstraalde.
Zonder verder na te denken stel ik hen voor om met beide terug naar boven te gaan.

Lekker verwend geweest door beide dames. Twee kutjes tergelijkertijd vingeren, een dame beffen terwijl de andere je aan het leegzuigen is. A boys dream maar aan elk droom komt natuurlijk een einde.

Weer afscheid genomen en beloofd ze weer snel zullen zien....

Ben nog geen 1 km verder geraakt. Kreeg de blonde Alexia maar niet uit mijn hoofd. Heb een bankautomaat gezocht en gevonden, bijgetankt en hop weer terug.
Gelukkig stond ze nog voor het raam. Ze liet me met een glimlach binnen en verontschuldigde zich dat (de andere) Alexia(donker harige) nog even met een klant bezig was. Ik vertelde haar dat ik enkel voor haar terug kwam dus wij weer naar boven.

Eenmaal op de kamer ben ik naakt op het bed gaan liggen. Zij is dan naast mij komen zitten en wou haar werk doen. Ik hield haar tegen, zei dat ze niets moest doen, dat ik gewoon met haar wou praten. Haar mooie tattoes als leidraad hebben we meer dan 90min gepraat. Enorm enorm fijn en diepgaand gesprek gehad. Meisje heeft 2 keer meer verstand dan ik, 2 keer meer gestudeerd. Een vat vol kennis.

Tijdens het gesprek bood ze telkens aan om haar centjes te 'verdienen'. Nee hoor, voor mij was zij al zo hoog in achting gestegen dat ik dat niet kon accepteren (begrijpen wie begrijpen kan). I will fuck somebody else, maar als ik Alexia weer ga bezoeken dan zal
het enkel zijn om naar haar te kijken en om te praten.

Totale kost 350€ (50€ + 100€+ 200€), maar nog nooit zo tevreden terug naar huis.

groetjes
LittleHorse aka Darling

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
de nieuwe borsten zien er fantastisch uit onberispelijke service

Laatst bewerkt:
Paar dagen geleden bezocht, erg goede service. Mooie lichaam, erg slank/ gespierd, met grote sili tieten. Ik val meestal op petite slank dus ik vind haar mooi. Wist niet dat de borsten nieuw zijn, ze ziet er iig super uit. Ze stel je echt in je gemak, likken hier en daar. Pijpen was goed en met gevoel. Daarna standje reverse cowgirl met haar voeten naar achter, lekker was dat! Ze zei nog dat het haar "favourite position" is. Haar poesje is ook super mooi. Klein beetje mogen beffen. Maar de extra prijs (50) voor pakket tz+ballen likken was mij iets te veel. Overal echt de moeite waard. Enige punt is dat ze maar haar speeksel gebruikt en geen lube. Met zo'n slanke dame is het lekkerder als mn harde pik gewoon makkelijker inglijden. :D

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een topper is Alexia! Op goed geluk bij haar naar binnen gegaan van de week, en meer dan voldaan naar huis gekeerd. Ik heb haar €100,- betaald voor een wat meer kinky sessie van een half uur, en heb daarvoor een hele relaxte maar geile sessie gekregen. Met een heerlijk hoogtepunt door middel van een prostaatmassage.

Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit topic van Alexia vlug eens doorgenomen nadat ik het gevonden had. Ik blijf me maar verbazen wat voor gelul er wordt neergepend in recensie-topics. Er zijn nochtans topics genoeg waar er geouwehoerd kan worden over van alles en nog wat.

Soit, nu over Alexia. Het is geen sexwerkster ( om het h- woord niet te gebruiken voor één keer) die ik op basis van haar lichaamsbouw aantrekkelijk vind. Ik heb liever meer vlees aan de botten.

Ze heeft wel een mooi gezicht met daarin heel mooie felle lichtgoene ogen. Aan de deur de prijs overeengekomen en dan haar gevolgd naar boven. Ze is super relax, niets gehaast, spreekt heel goed Engels wat het communiceren van wensen en verwachtingen en het vermijden van misverstanden nogal vereenvoudigd.

Er was pijpen zonder condoom afgesproken, maar lossen in de mond was niet toegestaan. Heb haar gezegd dat ik niets kon beloven, maar 't was blijkbaar ok voor haar.

Na het obligate wasje kon ik plaats nemen op het bed. Waar ze na te hebben gespeeld met de toverstaf, begon aan een heel goede natural pijpbeurt. De balletjes werden ook gesoigneerd . Alexia is er geentje die iets na 2 minuten beu is. Ze bleef maar gaan. Na een tiental minuten is ze overgegaan naar een handmatige verwenning ( dus over het ongewild lossen in de mond moest ik me geen zorgen meer maken ). En na een tiental minuten bedolven te zijn geweest onder haar kusjes en het aangenaam spelen met mijne flieter, werd er gelost.

Het is een heet dondertje, velen in het SKW kunnen ijs doen smelten, maar zij kan volgens mij water doen branden. Ze is haar geld waard, ik zal ze niet onmiddellijk terug bezoeken.
Dat heeft helemaal niets met haar dienstverlening te maken. Die is impeccable. Wel met haar postuur. Top sexwerkster .

Het was een heel aangenaam samenzijn, wie goed doet goed ontmoet ...

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren middag op wandel in onze geliefde buurt. Niet veel soeps in de namiddag. Ik blijf toch meer fan van de nachtshift, maar dit terzijde.
De gekende toppers als Jennifer/Guadeloupe of Anna waren niet aanwezig.
Op Verversrui 12/3 verscheen plots een mooie slanke dame, met zwart licht krullend haar, prachtige ogen en mooie cup borsten.
Vlug even de smartphone boven gehaald, en jullie talrijke reviews leerden mij dat dit wel eens een toppertje kon zijn - waarvoor dank!
Na deze check stapte ik richting haar raam, maar bleek ze alweer bezet (goed teken). Dan maar even een pintje gehaald en nog wat rondgewandeld.
Toen ze terug vrij was niet geaarzeld en meteen bij haar binnen gestapt.

Alexia is een heel leuke, grappige dame... op de kamer hadden we meteen een klik. Ik vroeg haar of ze ook extra service deed voor iets meer geld. "Blowjob without" antwoordde ze, waarop ik ze 100€ in haar handen duwde.
Ze ontdeed zich van haar lingerie en een zeer slank lichaam met prachtig fijn kontje en een mooi siliconen C-cup kwamen tevoorschijn.
Aan de wasbak kwam ze, nadat ze zichzelf verfrist had, al teasend met haar nagels over mijn rug en kont wrijven.

Op bed beland begon ze me op te warmen door aan mijn oren te likken en me in mijn hals te kussen. Ook mijn tepels werden verwend en zo baande ze zich een weg naar beneden... het betere opwarmwerk!
Ze zette haar warme mond en tong op mijn ballen en begon deze te kussen, te likken en te zuigen. Vervolgens nam ze mijn stijve in haar mondje en begon ze aan een hemelse zuigbeurt. Ze positioneerde zich met haar kontje naar mij zodat ik toegang had tot haar borsten en kutje. Ik maakte enkele vingers nat en begon over haar kut en klitje te wrijven. Ook mijn duim die langs haar kontgaatje wreef liet ze toe.
Daar lag ik dan bij deze mooie slanke sexy vrouw... mijn ene hand die haar borsten kneden terwijl ik met de andere hand haar kutje stimuleerde en tegelijk met mijn duim haar kotje verwende, terwijl zij lekker aan mijn paal aan het zuigen was... een hemels zicht en gevoel!
Na tien minuutjes vond ze het tijd om te neuken.

Ze vroeg welke positie ik wenste. Ik repliceerde met de vraag of er een limiet zat op het aantal posities dat we konden doen. Nee, antwoordde ze, we kunnen er 2, 3 of 4 doen. Ok, zei ik, dan mag jij eerst kiezen :). Dan starten we met mijn favoriete positie, antwoordde ze. Dat bleek reverse cowgirl te zijn.
Fantastisch zicht om dat klein fijn kontje en ranke lijf op je lul te zien op en neer gaan. Ik nam haar bij haar billetjes en heup vast en langzaam verhoogden we het tempo.
Na een tijdje geswitcht naar missionaris, waarbij ze me lekker in de nek kuste en geil woordjes in mijn oor fluisterde.
Haar uiteindelijk omgedraaid en in doggy verder geneukt. J>e mag haar stevig neuken, ze kan wel wat hebben dit kleine geile sletje.
Uiteindelijk het rubbertje gevuld en na nog een leuke babbel terug de koude straat op.

Alexia is een toppertje in en naast het bed. Met dank aan jullie reviews!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja ze is er weer en gisterenavond bezocht. Superslank, allervriendelijkst en lekkere mix van teasen, sex en met een soft kinky randje. Mijn tepels had ze aardig te pakken die voel ik nog steeds.

Nu pot măsura fumatul, mirosea proaspăt și trebuie să răspunzi da sau nu, habar nu am dacă fumează în afara serviciului, n-am gustat nimic în timp ce mă sărutam, ceea ce va determina dacă face asta după om. Vezi în mai multe recenzii.
but there was no French kiss with the tongue, just a kiss on the lips without using the tongue

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een bezoek gebracht aan het SKW in A'pen en na heel wat rondjes te hebben gelopen, gekozen voor de Roemeense Alexia. Gekozen voor het standaardtarief van € 50, inclusief beffen.
Alexia is een aangename dame met een mooi gezicht en dito lichaam, jammer van de fake borsten. We hebben ons beiden vooraf verfrist, inclusief mondspoeling. Na wat rechtstaand teasen en knuffelen naar het bed getrokken waar we eerst nog wat verder teasden en ik aan haar tepels mocht zuigen. Van positie gewisseld, zodat ik haar kon beffen. Alexia bleef in het begin wat afwezig, maar na een tijdje leek haar lichaam te ontspannen en kwam er zo nu en dan een zucht en een kreun uit haar bevallige mond. Dan maar verder gedaan en haar lichaam reageerde steeds meer. Ze vond het blijkbaar lekker, want regelmatig nam ze mijn hoofd wat vast om mij te leiden. Na een vrij lange en intensieve befbeurt begonnen haar buikspieren samen te trekken en verhoogde haar ademhaling. Na afloop zei ze dat ik een magical tongue heb en dat ze voelde dat ik graag bef. Ik kon het enkel bevestigen. Afgerond met 2 posities, waarbij zij het afwerkte in reverse cowgirl, omdat ze vond dat ik al voldoende had gewerkt.
Kortom, geslaagde date met een toffe dame waarmee je een goed gesprek in het Engels kan voeren.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alexia-perturbatoare.html
Totale kosten (in euro)
100
Ik wou al lang naar Alexia gaan. Het is er eindelijk van gekomen!

Héél sensuele en correcte vrouw en voor wie wilt veel (anaal, bdsm, pzc,...) mogelijk. Zal zeker nog terug gaan.

Haar rustdag is zondag (altijd geweest) en ze is er zeker nog tot de kerstvakantie zei ze.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow. Wat een topper is dit! Meestal geef ik een uitgebreidere recensie, maar bij Alexia was alles perfect voor mij. Mijn nieuwe N°1 en ik zie ze ook wel mijn vaste dame worden. Ze vroeg vooraf voor een trio met Alexia van 12/5 maar heb ik voor bedankt.

Volgende keer ga ik met beide Alexia's eens een uurtje trio doen, maar eerst staat er nog een reisje Marrakesh gepland eind oktober wat een kostelijke bedoening zal worden. Verslag zal nog volgen achteraf in de Marokko-sectie.

Wat betreft Alexia raad ik ze ten zeerste aan voor mijn medewandelaars!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ben ik rond 11 u 's ochtends bij Alexia beland. Er waren niet zo veel meisjes aan het werk. Ik kan de lovende recensies hierboven bevestigen. Het is een leuke dame die echt haar best doet om je een leuke tijd te bezorgen. Ze stelde voor om een triootje te doen met haar collega's maar dat heb ik maar zo gelaten.
Enfin, na het financiële gedeelte wou ik wat rechtstaand knuffelen, maar ze begeleide me snel naar het bed. Daar lekker gestreeld waarbij ze aan mijn oorlel en tepels sabbelde. Na een minuutje of twee, hoewel mijn pretstok nog maar halfhard was, deed ze er al een rubbertje om en begon me zeer lekker te pijpen, met veel variatie, een beetje gekreun, en ook zo super geil spuugen. Dat pijpen heeft ze echt wel lang gedaan, tot ik bijna kwam. Dan kwam ze cow-girl op mij, waarbij ze me aankeek (mooi geacteerd, geil, teasend). Toen ik klaarkwam bleef ze nog even zitten. Nadien hielp ze me condoom afdoen (waarbij ze opmerkte dat er veel babies in zaten).
Leuke meid.

Terug
Bovenaan Onderaan