Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lang geleden eenmaal bare gegaan met een chinese. Was eigenlijk gastvrouw in de club, maar sporadisch ging ze weleens met een klant naar de kamer. Altijd op haar initiatief, je moest er niet naar vragen.

Ik trof het dus die avond en blijkbaar was ze echt geil. Op de kamer wild tongzoenend rukten we elkaar de kleren van het lijf, belandden op bed (ook ff wassen van de geslachtsdelen en de handen werd overgeslagen) waar ik een van de meest lekkere ervaringen met een dvp ooit heb gehad. De volken spatten ervan af, alleen sex en klaarkomen was belangrijk voor allebei.

Totaal uitgewoond en bekaf na een gruwelijke bare sessie.

Laatste keer was met Adda, een dame die in Groningen ontving.
Hele mooie Roemeense dame, ontving ook samen met een vriendin en deden beide zonder cd.
Wel een hoge prijs, maar kies daar ook wel bewust voor.

Daar komen toch minder klanten zc, dus het risico is dan ook iets lager dan een vercrackte waar Jan en alleman voor 50 zc in gaat.

Adda was wel een bewuste keuze. Ik dacht als het toch fout gaat, dan wel van een bloedmooi exemplaar. Voor de rest van je leven aan de pillen door een vercrackte vergeef ik mezelf nooit :p

Laatste keer was met Adda, een dame die in Groningen ontving.
Hele mooie Roemeense dame, ontving ook samen met een vriendin en deden beide zonder cd.
Wel een hoge prijs, maar kies daar ook wel bewust voor.

Daar komen toch minder klanten zc, dus het risico is dan ook iets lager dan een vercrackte waar Jan en alleman voor 50 zc in gaat.

Adda was wel een bewuste keuze. Ik dacht als het toch fout gaat, dan wel van een bloedmooi exemplaar. Voor de rest van je leven aan de pillen door een vercrackte vergeef ik mezelf nooit :p
En....Heb je een aandenken gekregen van Adda? Zodat je haar niet meer vergeet, de rest van je leven?

Zolang je vrijgezel bent hoef je aan niemand verantwoordelijkheid afleggen.
Als klant en dvp akkoord gaan is genoeg.
Ik wordt liever 40-60 en heb genoten van het leven dan 80 in bejaardenhuis en spijt van alles wat ik niet gedaan heb in het leven.

Ik doe dit trouwens niet continue. Normaal gaat er gewoon een cd om. Is weloverwogen keuze geweest om juist voor haar te kiezen.

Ja ik heb het vaker gedaan en nog wel eens. Maar ik beperk dat tot twee dames die ik beter ken en redelijk kan vertrouwen. Echt honderd procent weet je het natuurlijk nooit.
Met het verstrijken van de jaren word het wat lastiger om een stijve te krijgen en vooral vast te houden. De verleiding om het zonder te doen word dan wel groter.

Tegelijk ben ik me ook bewust van de risico's. HIV is natuurlijk een van de grootste angsten. Alhoewel de kans op besmetting bij hetero contact voor mannen vrij gering is. Mits je op dat moment geen andere soa's hebt, het om vaginaal contact gaat en er geen bloed bij komt kijken. En Hepatitis C, vlak dat niet uit.

Ik overweeg het gebruik van Prep en ben tegen Hepatitis B geloof ik gevaccineerd. Probeer de risico's te verkleinen, maar ken mezelf goed genoeg. Als het moment daar is, dan zit het bloed niet in mijn hoofd, maar ergens anders. Ik neem wel eigen condooms mee, dunne van Durex. Dat scheelt ook bij het gebruik.

Bare , beffen zonder lapje of PZC met een DVP ( of iemand met veel wissende contacten) is gewoonweg dom.
Zelf tongzoenen is een risico.
Stay safe
Als u met dit soort angst leeft..

Hoe gedraagt u zich dan op openbare plaatsten? Op openbaar toilet? Bestek en glas op restaurant? Zetel of zitplaats op openbaar vervoer? Kleding passen in een winkel? Winkelkar in de supermarkt? Pincode intypen aan de kassa?

Als u met dit soort angst leeft..

Hoe gedraagt u zich dan op openbare plaatsten? Op openbaar toilet? Bestek en glas op restaurant? Zetel of zitplaats op openbaar vervoer? Kleding passen in een winkel? Winkelkar in de supermarkt? Pincode intypen aan de kassa?
Blijkbaar vindt u mij overdreven en maakt een karikatuur van mijn waarschuwing. Ga uw goddelijke gang.

Ik leg het nog één keer uit:
Het besmettingsgevaar huist in contact tussen slijmvliezen.
Onbeschermd slijmvliescontact is gemakkelijk te vermijden.

Blijkbaar vindt u mij overdreven en maakt een karikatuur van mijn waarschuwing. Ga uw goddelijke gang.

Ik leg het nog één keer uit:
Het besmettingsgevaar huist in contact tussen slijmvliezen.
Onbeschermd slijmvliescontact is gemakkelijk te vermijden.

Uiteraard zit daar een risico. Dat weet iedereen.

En het staat u vrij daar zo dramatisch angstig over te doen, maar dan vraag ik me af wat u hier doet en waarom u dames bezoekt?

En iemand die zich 'befking' noemt, en dan enkel met beflapje likt.. Staat beetje haaks op elkaar niet?

Nogmaals, het staat u uiteraard helemaal vrij om panisch met deze gedachten om te gaan, maar ook nogmaals, hoe leeft u dan uw dagelijkse leven? Het openbare leven zit vol haarden van mogelijke besmettingen allerlei. Loopt u heel der dagen met mondmaskers, handschoenen en beschermend pak aan?

Ik maak er geen karikatuur van, maar als u zo redeneert vraag ik me echt af hoe u dagdagelijks leeft... In constant angst waarschijnlijk?

Laatst bewerkt:
Één andere vraag die zich stelt: hoe weet je zeker dat wanneer je een DVP ontmoet die geen bare adverteert effectief geen bare doet bij andere (zeggen haar trouwe) klanten? Dat weet je niet, punt aan de lijn. Dus moet iedereen eigenlijk constant in angst leven strikte sensu want advertenties zeggen dus veel en niets.

Als je voor honderd % zeker gaat heb je inderdaad volstrekt geen garanties als een dame er niet voor uitkomt. Maar de gedachte is natuurlijk dat de kans dat een dame besmet is groter wordt naarmate ze met meer verschillende heren het bed deelt. Zeker als het om heren gaat die speciaal zoeken naar bare dames. Statistisch bekeken een logische redenering, als je verder niets weet over de dame.
Heeft zij een vaste partner die zc alles neukt wat los en vast zit, heren en dames, dan zou het heel anders kunnen liggen met die kans dat ze besmet is, ook al doet ze het écht met geen enkele klant zonder, ook al zou ze er een rib uit zijn lijf voor mogen trekken.
Je kunt het natuurlijk zekerheidshalve eerst nog even vragen aan de dames. Wel dekking zoeken...

Laatst bewerkt:
ik durf het wel maar doe het niet bij een dvp, mij het risico eenvoudig niet waard. En zo erg is het nu toch ook weer niet om met een (goed)rubbertje te neuken?
Toegegeven, sommige dames werken met waardeloze condooms en dat is niet fijn.

Bare uitsluitend en alleen binnen een langere relatie.

Terug
Bovenaan Onderaan