- 193
- 04/07/21
- 101
Iemand intussen al geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZo heel boeiend is ze ook weer niet dat ze een Tiktok-kanaal kan laten renderen.Achter de webcam zitten bijvoorbeeld, heb haar op tiktok ook gezien maar waarschijnlijk verdient ze daar niet genoeg mee.
Ik denk dat het een marketing stunt van deze clubs is, en dan Barbie er gewoon niet werkt. Hebben ze dan goed gedaan; media aandacht genoeg nu hahahaIemand intussen al geweest?
Eigenlijk moet er iemand bij Diane's secret op de uitkijk staan en controleren of Barbie daar echt werkt we kennen haar werktijden.Ik denk dat het een marketing stunt van deze clubs is, en dan Barbie er gewoon niet werkt. Hebben ze dan goed gedaan; media aandacht genoeg nu hahaha
Lijkt me sterk. Er staan nieuwe naaktfoto's van haar op de site.Ik denk dat het een marketing stunt van deze clubs is, en dan Barbie er gewoon niet werkt. Hebben ze dan goed gedaan; media aandacht genoeg nu hahaha
Ik weet niet waar jij die nieuwe foto,s ziet, maar ik zie ze nietLijkt me sterk. Er staan nieuwe naaktfoto's van haar op de site.
Linkje?Door klikken naar pagina 2 foto's geheel naakt
Ga naar de site? Kost misschien wat moeite voor je maar werkt vaak snellerLinkje?
Ik zie het ook niet hoor. Alleen twee dikken memmen. Voor de rest geen nieuwe fotos op haar profiel te zienDoor klikken naar pagina 2 foto's geheel naakt
Niks pagina 2Ga naar de site? Kost misschien wat moeite voor je maar werkt vaak sneller
Die staan overal op internet tochLijkt me sterk. Er staan nieuwe naaktfoto's van haar op de site.
Nou nee?Die staan overal op internet toch
Misschien zit niet iedereen op dit forum. Het lijkt onwaarschijnlijk maar het is mogelijk.Verbaasd mij dat miep al 4 dagen volgeboekt is maar er hier nog geen ervaringen te lezen zijn , je gaat er idd aan twijfelen, we wachten af
Volgens mij is het barbie niet. Op insta heeft ze een tattoo boven der tieten en op de site is die er niet.
Ze is het wel zeer zeker,foto zonder tatto is een oude foto..boven haar borsten stond een naam van een vriend,daar is nu een vogel overheen gezetVolgens mij is het barbie niet. Op insta heeft ze een tattoo boven der tieten en op de site is die er niet.
Kan weggeshopt zijn. Op die andere foto zie je duidelijk dat er boven haar tieten een tattoo begint.Volgens mij is het barbie niet. Op insta heeft ze een tattoo boven der tieten en op de site is die er niet.
Ze is het wel zeer zeker,foto zonder tatto is een oude foto..boven haar borsten stond een naam van een vriend,daar is nu een vogel overheen gezet
Heb nog geen afspraak maar ik belde vandaag en er was nog een plekje over maar ik kan vandaag niet. Dus gewoon elke dag bellen en kijken of er een plekje vrij komt.Hoelang moest je wachten tot je aan de beurt bent?