Recensie Zoë, Maison d'Amour, Brecht 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deel ze in stukken 🙄
Pasop Zoe lokt mannen met likes, muisenval spel 😆
Wat wil je daar precies mee zeggen ? Het enige wat een man lokt is een 🍆, ik dwing niemand om te komen en ze weten mij te vinden als ze me willen vinden ( maison d'amour ) ☺️ have a Nice work day , rise And shine ☀️
Nu... mij mag ze gerust nog lokken hoor! OMG! Zoë!
😂😂😂😂😂😂😂 voor u speciaal zet ik een EXTRA groot stukje kaas klaar dat ik je kan lokken in mijn " muizenval " 😍😂

Wat wil je daar precies mee zeggen ? Het enige wat een man lokt is een 🍆, ik dwing niemand om te komen en ze weten mij te vinden als ze me willen vinden ( maison d'amour ) ☺️ have a Nice work day , rise And shine ☀️

😂😂😂😂😂😂😂 voor u speciaal zet ik een EXTRA groot stukje kaas klaar dat ik je kan lokken in mijn " muizenval " 😍😂
DE enigste wat vrouwen lokken daar is dan 💸,anders waren de deuren toe van dat zaak,and rise and shine, no thanks? no, not in that job, I'd rather beg on the street

DE enigste wat vrouwen lokken daar is dan 💸,anders waren de deuren toe van dat zaak,and rise and shine, no thanks? no, not in that job, I'd rather beg on the street
Snap deze discussie niet, niemand verplicht je om "gelokt" te worden
Ik kan alleen zeggen, bezoek geregeld Zoe en is de liefste dame die ik ooit heb ontmoet. Altijd oprecht, nooit opdringerig
Zoe je bent en blijft een topper

Das logisch eh , alleen de zon komt voor niks op 😉 en snap het niet ? Waarom zit je dan op deze forum with your i'd rather beg on the Street. Bijdehandse opmerkingen waar niemand mee gediend is 🥰 enjoy your day on the streets , koude dagen in aankomst 😂♥️

Terug
Bovenaan Onderaan