• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Zoë, Maison d'Amour, Brecht 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu... je hebt er wel meer hoor... die vlotjes 'mannen rond hun vinger draainen'.
Natuurtalenten! haha!
Pardon .. ik draai niemand rond mijne vinger . Gaan en staan waar ze willen . Ben mezelf . Oprecht en eerlijk kom ik veel verder mee zoals je kan LEZEN. Ik heb daar geen behoefte aan om mannen rond mijne vinger te draaien , en al zijn er vrouwen die dat doen , zegt ook genoeg over de man ☺️ voor gezelligheid en plezier en genot kom je bij mij & een toffe leuke babbel. Veel werk plezier / geniet van het weertje Marco ☀️
 
Pardon .. ik draai niemand rond mijne vinger . Gaan en staan waar ze willen . Ben mezelf . Oprecht en eerlijk kom ik veel verder mee zoals je kan LEZEN. Ik heb daar geen behoefte aan om mannen rond mijne vinger te draaien , en al zijn er vrouwen die dat doen , zegt ook genoeg over de man ☺️ voor gezelligheid en plezier en genot kom je bij mij & een toffe leuke babbel. Veel werk plezier / geniet van het weertje Marco ☀️
Helemaal gelijk Zoe, ik blijf er bij dat je een Charmeuse bent , in die zin dat je mensen weet te bekoren op een erg positieve manier. En dat je me ook weet te bekoren als ik op mijn knietjes zit heb ik gelukkig mogen ervaren. 😇
 
Dat was dus net ook wat ik bedoelde.
Maar als ze dan zo agressief reageert...

Ik reageer niet agressief , vrij duidelijk .. effe de puntjes op de i zetten. Ben een eerlijk en oprecht persoon en als je me anders neer zet .. ach ja daar kan ik niet tegen , alsof ik voorbereid te werk ga om een man rond mijn vinger te draaien . Ben zo eerlijk als maar kan zijn. Ik stel ook vaak voor aan de klant of ze andere dame(s)->nieuwe dames die bij ons werken eens willen zien. Zo eerlijk ben ik wel 😊en agressief .. kheb toch gezegd geniet van het zonnetje 😇 in ieder geval , je mag altijd eens langs komen bij ons , eens kijken of we u kunnen doen schijnen ☀️😋 fijne avond Marco ♥️
 
Ik reageer niet agressief , vrij duidelijk .. effe de puntjes op de i zetten. Ben een eerlijk en oprecht persoon en als je me anders neer zet .. ach ja daar kan ik niet tegen , alsof ik voorbereid te werk ga om een man rond mijne vinger te draaien . Ben zo eerlijk als ma kan zijn. Ik stel ook vaak voor aan de klant of ze ook andere dame(s)->nieuwe dames die bij ons werken eens willen zien. Zo eerlijk ben ik wel 😊en agressief .. kheb toch gezegd geniet van het zonnetje 😇 in ieder geval , je mag altijd eens langs komen bij ons , eens kijken of we u kunnen doen schijnen ☀️😋 fijne avond Marco ♥️
Ja... sorry als het fout overkwam! Was echt niet de bedoeling! Nogmaals m'n excuses.

En... verder niks verkeerd met een vrouw die opkomt voor haar mening hoor!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer afgereisd naar St Job-in-'t-Goor. Eén tussenstop gemaakt in Merksplas om een doosje aardbeien te kopen. Ik weet inmiddels dat Zoë daarvan houdt. Er was enige verwarring over de voorkant en achterkant van het huis d.w.z. de voordeur zit aan de achterzijde en de achterdeur zit aan de voorzijde. Maar uiteindelijk in de paarse kamer beland. De ontvangst door Zoë was allerhartelijkst. Zoë is een ontzettend lieve, mooie en intelligente jongedame gezegend met mooie curves/rondingen. Na het wasje ons verplaatst naar het paarse bed en de laatste nieuwtjes uitgewisseld. Dat nam meer tijd in beslag dan gepland, het uur vloog om. Uiteindelijk hadden nog maar 10 minuten om mijn favoriete standjes te oefenen. Maar dat is niet erg want dat halen we een volgende keer wel in. Als ik tenminste de voordeur kan vinden :):).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan