Voormalig lid 2809
Meubelstuk
Ik denk zomaar dat ze dit nog even blijft doen. Zeker als ze steeds volgeboekt is. Ik denk eerlijk gezegd dat dit voor haar best lekker verdienen is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk zomaar dat ze dit nog even blijft doen. Zeker als ze steeds volgeboekt is. Ik denk eerlijk gezegd dat dit voor haar best lekker verdienen is.
Laat ik het anders verwoorden in dit geval: Ze zal voor iemand met haar achtergrond en vooropleiding (…) niet ontevreden zijn met wat ze hier verdient.Zoveel verdient ze nou ook weer niet de helft gaat naar haar werkgever ik weet niet of ze aan extra's doet daar zou ze goed aan kunnen verdienen.
In dit beroep heb je aan de woorden,fuck, suck, cock en pussy genoeg, misschien heeft ze deze op een briefje geschreven , verder denk ik dan maar , ieder z'n dingetje, veel plezier voor de liefhebbersZe staat inmiddels ook op Kinky,. Het meest opvallende daar is dat bij talen ook "Engels" staat………….
En waar je mee omngaat wordt je mee besmet....Weet je gelijk in wat voor milieu ze rondhangt..
Lijkt me voor jou nicht im frageIk zou me in ieder geval niet 8 keer per dag laten neuken voor iets van 600 Euro….
Zijn er eindelijk kamers beschikbaar...Al die buitenlandse super sexy meiden snappen echt niet waar dit plots vandaan komt
Die zitten nu de hele dag op de reservebank
Ik denk nochtans dat jullie goed overeen zullen komen. Haha!Elke hoer doet aan extras voor het juiste bedrag haha. Ik wil haar alleen neuken zodat ik een bner op me lijstje hebt. Verder vind ik haar nieteens zo aantrekkelijk haha!
Ik moet zeggen dat ik nooit in de gelegenheid ben geweest. En ik vraag me ook af of mensen dat geld voor me over hebbenLijkt me voor jou nicht im frage
Inderdaad. Als ik de site zie, is het ook al niet meer mogelijk om op de reservelijst te komen maar moet je maar gewoon langsgaan, ze zeggen dat mensen soms niet op komen dagen. Ik zie het toch niet zitten om daar een beetje te gaan zitten wachten totdat er eventueel een plekje vrijvalt……..Waar ik me over verbaas is dat er tot nu toe op niet 1 forum een recensie is geplaatst.
Ik weet dat het aantal forumschrijvers niet representatief is tegenover het aantal forumgebruikers en al helemaal tegenover daadwerkelijke wandelaars maar toch?
Ik kan natuurlijk morgen mijn laptop meenemen en daar "thuis" gaan werken….. scheelt me thuis weer in gas en lichtIk ga ook geen uren bij een dame voor het raam hangen in de hoop dat ik aan de beurt ben, ga ik dat hier ook niet doen.
Is weer zo'n truuk om mannen te laten komen wachten in de hoop dat ze met andere dames het bed gaan delen.Inderdaad. Als ik de site zie, is het ook al niet meer mogelijk om op de reservelijst te komen maar moet je maar gewoon langsgaan, ze zeggen dat mensen soms niet op komen dagen. Ik zie het toch niet zitten om daar een beetje te gaan zitten wachten totdat er eventueel een plekje vrijvalt……..
Ik wacht het wel even af. Met een beetje geluk is over een week of 2 het nieuwtje er vanaf en zal het wel mogelijk zijn gewoon een afspraak te maken.
En je krijgt ook iets te drinken bij DS. Scheelt ook weerIk kan natuurlijk morgen mijn laptop meenemen en daar "thuis" gaan werken….. scheelt me thuis weer in gas en licht
Dan maak je toch gewoon een afspraak voor een date met deze slet?Ik ga ook geen uren bij een dame voor het raam hangen in de hoop dat ik aan de beurt ben, ga ik dat hier ook niet doen.
Ik denk dat er hier heel wat wandelaars rond lopen die geen 600 euro per dag verdienen. Misschien nog niet eens per week!Uiteraard blijft het hard werken voor (in mijn ogen) weinig. Ik zou me in ieder geval niet 8 keer per dag laten neuken voor iets van 600 Euro….
Ja dat zou kunnen. Gewoon wat pikante foto's op de site zetten, en van de opbrengst van toenemende klanten geven ze haar een deel.Ik ga uit van een marketing truc.
Was er paar dagen geleden, was ze al weg ivm drukke dag en te moe
Nieuwe afspraak kunnen maken, is ze vandaag niet aanwezig en kun je voorgesteld worden aan andere dames
Normaal past ds direct de agenda aan als een dame niet komt, maar ze staat er nog steeds op bij vandaag
16 september is ze er weer wordt nu gezegd, terwijl ze ook komende dagen gewoon op de site staat
Heeft iemand op kinky gekeken of ze daar een recensie heeft Of hebben ze recensies uitgezet?Ja dat zou kunnen. Gewoon wat pikante foto's op de site zetten, en van de opbrengst van toenemende klanten geven ze haar een deel.
Voor jezelf 8 keer laten neuken zou ik het de moeite niet vinden.Ik denk dat er hier heel wat wandelaars rond lopen die geen 600 euro per dag verdienen. Misschien nog niet eens per week!
Dus, hoezo weinig?
Stond net niets bijHeeft iemand op kinky gekeken of ze daar een recensie heeft Of hebben ze recensies uitgezet?
Klinkt plausibel inderdaad....Ik ga uit van een marketing truc.
Was er paar dagen geleden, was ze al weg ivm drukke dag en te moe
Nieuwe afspraak kunnen maken, is ze vandaag niet aanwezig en kun je voorgesteld worden aan andere dames
Maar wie zegt dat ze überhaupt kosten afdraagt?Voor jezelf 8 keer laten neuken zou ik het de moeite niet vinden.
Zonder 8 keer neuken ook trouwens maar ik heb dat al eerder gezegd, mensen vergissen zich wat je als zelfstandige aan kosten hebt.
Ik dacht dat het bij zo'n club wel wit moet…. Die krijgen toch ook controle?Maar wie zegt dat ze überhaupt kosten afdraagt?
Meestal werken dit soort dames allemaal zwart.
Ik weet vanuit de Duitse clubs dat daar alles zwart gaat. Daar hebben ze hele handige trucjes om het belastingstelsel te omzeilen. En dat zullen ze in Nederland ongetwijfeld ook doen.
elke club vergeet wel eens te boeken uhm (opzettelijk). ze boeken er 5 en 3 zwart kassa.Ik dacht dat het bij zo'n club wel wit moet…. Die krijgen toch ook controle?
En de belastingdienst heeft hele handige trucjes om die trucjes te achterhalen (en meer)...Maar wie zegt dat ze überhaupt kosten afdraagt?
Meestal werken dit soort dames allemaal zwart.
Ik weet vanuit de Duitse clubs dat daar alles zwart gaat. Daar hebben ze hele handige trucjes om het belastingstelsel te omzeilen. En dat zullen ze in Nederland ongetwijfeld ook doen.