Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhet woord "uitgelekt" kan twee dingen betekenenWaar staat dat haar borsten zouden lekken?
Fijn om te zien dat het zo goed met haar gaat nadat ze is bevrijd uit de seksbranche...
Klinkt misschien leuk, maar van zulk soort mensen moet je een gezonde afstand van houden.Ik wil nog steeds een paydate met haar. Had ik maar haar mailadres of WhatsApp.
Voor alle duidelijkheid, Barbie heeft dus in meerdere media uitgekraamd dat ze in de prostitutie werkte omdat ze gedwongen werd en dat ze het vreselijk vond om te doen.Ik wil nog steeds een paydate met haar. Had ik maar haar mailadres of WhatsApp.
... tot dat ze weer ergens met veel tamtam komt opdagen. Vlgs. mij leeft zij vooral van mediaaandacht en kan zij niet zonder. En zolang er genoeg zijn die aan haar verlangen voldoen gaat het spel nog door.Het adje is weg. De desbetreffende dame is uit gemasseerd.
Ieder zijn/haar lol. Ik ben nooit onder de indruk geweest van deze Barbie.... tot dat ze weer ergens met veel tamtam komt opdagen. Vlgs. mij leeft zij vooral van mediaaandacht en kan zij niet zonder. En zolang er genoeg zijn die aan haar verlangen voldoen gaat het spel nog door.
Geklikt op de link, maar ik krijg : 'vagina niet gevonden'.
Als DS verstandig is laten ze justitie lekker het onderzoek doen en gaan ze niet op die onzin van die bakvis in. Het is allemaal aandachttrekkerij van een zwakzinnig meisje zonder enig talent. Hoe meer aandacht ze aan die onzin geven hoe verdachter het is.Foto's van Samantha de Jong haar 'Friends 2 Follow'-account uitgelekt
Ons aller Barbie kondigde onlangs al aan dat ze binnenkortwww.skoften.net
Gaat Samantha de Jong binnenlopen met OnlyFans? ‘Prijzen liegen er niet om’
www.ditjesendatjes.nl
Maar ja. Is er ergens een (public) statement bekend van DS Girls? Aantijging met "Gedwongen" te zijn en / of bevreid moeten worden is toch wel ernstig. En dan vervolgens direct naar een onlyfans concurrent duiken en daar explosieve bedragen van 1500 in de maand vragen voor toegang.
Ze hebben er inderdaad zelf wel een circus van gemaakt… nu zullen ze even op de blaren moeten zitten.Al is er geen sprake van dwang, ze zullen bij de kennismaking toch hebben gemerkt dat het een vrouw is met een beperkt verstandelijk vermogen en dan heb je als werkgever/gastvrouw toch een zekere zorgplicht. Daar hoort zeker geen bombarie bij, geen kermisachtige werving. In een klein gezellig privé-huis zou zo iemand leuk kunnen werken, low profile, af en toe een dagje zonder aankondiging, niet te druk.