Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoelang beffen jullie gemiddeld? Kijk, ik heb gemerkt dat als een skilled DVP een lange pijpbeurt geeft, dat echt heerlijk is. Is dat nou voor dames net zo met een goede befbeurt? Op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat het haar gaat vervelen of zelfs irriteren.

Daarom mijn vraag aan jullie als ervaren medewandelaars hoe lang jullie gemiddeld over een befbeurt doen (mag ook bij je liefje).

Alvast bedankt!
Totdat de dame gaat schokken en haar kutje open en dicht gaat
Soms 10 minuten maar ook wel langer dan een half uur

Ik ga ook het liefste door tot de dame voldaan is.

Soms is dat heel snel, maar meestal probeer ik zelf de dame een beetje te edgen. Als die zich dan ook durft te laten gaan kun je echt intensieve reacties krijgen :)

Beffen doe je niet alleen met je tong, wat zeker gewaardeerd wordt is om ze lekker te likken en zuigen aan de lipjes en aan het clitje.. niet alleen omheen draaien, ook eigenlijk zoveel mogelijk maar beetje op een lekkere manier naar binnen zuigen.
En als je ze al lekker gek hebt gekregen, stop dan je neus er eens lekker diep in en ga dan omhoog naar haar clitje.. even 3 keer achter elkaar en dan weer beetje afwisselen..
Om de vraag te beantwoorden: als ik eraan begin wil ik wel even doorgaan, een half uurtje is echt geen uitzondering maar ik heb bij een langere date ook wel eens een uur liggen beffen.. lekker als ze echt vaak klaarkomen.. mijn record gelooft niemand: 7x zij dan he, ik niet hoor haha.
Oh en is daarna mag ze en wil ze alles met me doen, heerlijk!!
Oh! Ja!
Als je zo aan dat klitje zuigt! Sommige vrouwen worden daar dus botergeil van! Heerlijk!

Beffen... ik hou ervan.
Soms lees ik hier weleens van die opmerkingen als "ik ga die h..r niet liggen beffen, ik heb ervoor betaald, laat haar lekker d'r werk doen"
Dan denk ik echt man, man, man... je doet jezelf (en haar) zó tekort!

Ik denk dat velen van ons (ik in ieder geval héél vaak :ROFLMAO:🤪) te horen hebben gekregen dat we zo goed (verschrikkelijk goed in mijn geval 🤣😜) kunnen beffen. Deels overdreven natuurlijk, maar beffen is gewoon gaaf voor twee partijen. En eerlijk: als je een beetje op de reactie van de dame in kwestie let, kun je niet heel veel verkeerd doen. Met je stijve tong vol op de clit drukken als ware het het knopje van de deurbel lijkt me niet aan te raden.
Het mooie is: door op te letten stuw je haar tot grotere hoogten, wat het vervolg ook nog eens ten goede komt.

Er moet meer gebeft worden!:cool:

Beffen... ik hou ervan.
Soms lees ik hier weleens van die opmerkingen als "ik ga die h..r niet liggen beffen, ik heb ervoor betaald, laat haar lekker d'r werk doen"
Dan denk ik echt man, man, man... je doet jezelf (en haar) zó tekort!

Ik denk dat velen van ons (ik in ieder geval héél vaak :ROFLMAO:🤪) te horen hebben gekregen dat we zo goed (verschrikkelijk goed in mijn geval 🤣😜) kunnen beffen. Deels overdreven natuurlijk, maar beffen is gewoon gaaf voor twee partijen. En eerlijk: als je een beetje op de reactie van de dame in kwestie let, kun je niet heel veel verkeerd doen. Met je stijve tong vol op de clit drukken als ware het het knopje van de deurbel lijkt me niet aan te raden.
Het mooie is: door op te letten stuw je haar tot grotere hoogten, wat het vervolg ook nog eens ten goede komt.

Er moet meer gebeft worden!:cool:
Ja! En ook... facesitting. Vele vrouwen vinden dat gewoon geweldig!
En dan goed op haar reacties letten... haar je tong laten 'rijden'... haar buik... haar borsten strelen. En dan -op het juiste moment- net hard genoeg in haar tepels knijpen... Man! Heerlijk hoe een vrouw dan klaar komt op je tong!

Dat klaarkomen werkt natuurlijk lang niet altijd... Maar die dankbaarheid in haar blik wel! OMG! Zo geil!

Ik ben altijd bang dat het ze gaat irriteren als je te lang doorgaat. Het gekke is ook dat ik DVP's ben tegengekomen die me wegduwden toen ik wilde beffen. Ze zeiden dat het jeuk geeft. Ik heb dat nooit begrepen. Misschien waren het wel smoesjes.
jeuk? hahaha.. dat waren smoesjes idd. Tenzij ze bedoelden dat jij jeuk zou krijgen..
sorry voor de smiley, ik krijg hem niet weg op mijn mobiel
🤣

Ik ben altijd bang dat het ze gaat irriteren als je te lang doorgaat. Het gekke is ook dat ik DVP's ben tegengekomen die me wegduwden toen ik wilde beffen. Ze zeiden dat het jeuk geeft. Ik heb dat nooit begrepen. Misschien waren het wel smoesjes.
Als ze zelf net geschoren is, kan het vocht uit haar vagina en/of jouw speeksel de gevoelige huid gaan irriteren en dat geeft jeuk. Heeft mijn vrouw ook last van. Erg jammer, want beffen is juist het lekkerst als de lipjes op hun gladst zijn.

Voor mij is beffen puur iets wat ik op gevoel doe.
Ik heb geen truc, geen tactiek, geen patroon.
Ik doe maar wat.
Wat ik doe slaat dan meestal wel behoorlijk aan, maar ik volg het handboek beffen voor gevorderden in ieder geval niet.

Los daarvan vind ik het het fijnste en lekkerste om te doen.

En een orgasme is toch een vorm van onbetaalbaar. 🤗

Voor mij is beffen puur iets wat ik op gevoel doe.
Ik heb geen truc, geen tactiek, geen patroon.
Ik doe maar wat.
Wat ik doe slaat dan meestal wel behoorlijk aan, maar ik volg het handboek beffen voor gevorderden in ieder geval niet.

Los daarvan vind ik het het fijnste en lekkerste om te doen.

En een orgasme is toch een vorm van onbetaalbaar. 🤗
Standaard patronen volgen is sowieso geen aanrader. Kan me niet voorstellen dat dat in een 'handboek beffen' zou staan. ;-) Ik begin altijd zachtjes en langzaam aan de buitenkant en let dan op de reacties van de dame (zowel verbaal als nonverbaal). Soms ga ik te snel en te hard en dan geeft ze aan dat het te gevoelig is (vooral als je direct op de clit zit). Dan even een stapje terug. Naast het 'lezen' van de reacties van de dame, ook echt communiceren. Vraag haar wat ze lekker vind.

Persoonlijk vind ik trouwens die keren dat een vrouw op je gezicht klaarkomt... altijd memorabel! Dat vergeet je niet snel!

En... als ze dan nog gaat van 'Oh! Oh! I never came like this before'! Priceless!

Terug
Bovenaan Onderaan