Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12minuten 7seconden en 87 honderdsten 😅
Nee, geen idee, liefst tot ze klaarkomt (al dan niet fake, last ik in t midden) of ze zelf aangeeft dat het genoeg is. Qua befstandje, zij op de rug en beentjes open zodat je haar tietjes goed kan strelen ook, en haar kan zien genieten. En soms ook een vingertje erbij voor extra genot, worden sommigen echt wild van, gplekje zoeken en ondertussen dat clitje likken, heerlijk gewoon.
Dus... meestal helemaal niet 'tot ze klaarkomt' en al zeker niet tot ze zegt dat het genoeg is (dan was het voor haar allang onplezierig)

Maar dus tot je beiden zo geil staat... dat je wil neuken! En... sommige vrouwen blijven dus echt wel lang enthousiast je 'tong rijden' Haha! Heerlijk!
 
Je suggereert hiermee dat neuken het einddoel is.
Ik heb er minder mee dan met beffen en PZC, of liever nog DT.
Dat is voor mij voldoende voor een bevredigend uur.
Geen voorspel, maar de hoofdmaaltijd.

Als ik al neuk is het een tussenfase, meestal omdat zij dat graag wil.
 
Dan ben jij een uitzondering op de regel hoor, Benny!
Er wordt geloof ik regelmatig verwacht dat je na 3 min al helemaal schokkend ogenrollend en gillend klaarkomt. 😂🤡
Vooropstaand dat ik geen tijd bij hou krijg ik na een tijdje beffen eerder een stijve kaak i.p.v stijfheid op een andere plek waar je het verwacht. Ik ben stiekem wel benieuwd hoe lang ik het volhoudt, maar dat zal vast dichter bij de 3 min liggen dan 15 min.
 
Vooropstaand dat ik geen tijd bij hou krijg ik na een tijdje beffen eerder een stijve kaak i.p.v stijfheid op een andere plek waar je het verwacht. Ik ben stiekem wel benieuwd hoe lang ik het volhoudt, maar dat zal vast dichter bij de 3 min liggen dan 15 min.
Dat ligt aan je techniek. Je kunt bewegingen en ritmes afwisselen. Je hoef je kaak niet vast te zetten, je kan die meebewegen. Tip van flip 🥰
Deepthroat denk ik
 
Er wordt geloof ik regelmatig verwacht dat je na 3 min al helemaal schokkend ogenrollend en gillend klaarkomt.
Dat is zeker niet de norm.

Uitzonderingen bestaan natuurljik wel: ik had een FWB die binnen een paar minuten klaar kwam als ik haar tepels likte. En als ik haar daarna befte duurde het ook niet heel lang voor ze keer-op-keer weer klaar kwam. Die was echt multi-orgasmisch.

Dat was echt een geil stuk. Toen ze jonger was deed ze veel aan duiken. Ze kon lang haar adem inhouden en ze kon me dus in de jacuzzi bij Club Mystique onder water pijpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan