Zeker wel van onze centen..
Gaat gewoon van de ziektenkostenverzekering.. en daarom betaal ik nu €140 per maand
Gaat gewoon van de ziektenkostenverzekering.. en daarom betaal ik nu €140 per maand
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar staat dat precies?Zeker wel van onze centen..
Maar van mij mag ze op onze kosten, zou eigenlijk door de media-ondernemingen moeten worden betaald die verdienen aan het roddelen over haar.De met psychische en verslavingsproblemen worstelende realityster Samantha de Jong, beter bekend als Barbie, gaat volgens haar oud-manager Jake Hampel toch niet naar afkickkliniek Craig Castle in Schotland. De zorgverzekering van de 29-jarige Haagse blijkt de kostbare therapie daar niet te vergoeden.
Hier valt het nog mee, dit soort media scoort meestal niet hoog qua taalvaardigheid.Ik vind die taalfout erg. Door een 'professional' nota bene.
NIet als er sprake was van DWANGIk zie het anders.. Toen ze prostituee was verdiende ze tenminste wel op een eerlijke en eervolle manier haar geld..
Dus eigenlijk is ze pas afgegleden toen ze stopte.
Dat zegt ze vast maar.. als het dwang is gaan alle registers en kassa's namelijk open.NIet als er sprake was van DWANG
GoudvisHet IQ van een droppie waarschijnlijk ja
Wel dat de politie haar bevrijd heeft. Dat insinueert toch wel het een en ander.Er staat (nog) nergens dat ze door DS gedwongen werd.
bevrijd tussen aanhalingstekensWel dat de politie haar bevrijd heeft. Dat insinueert toch wel het een en ander.
Maar het is de politie geweest die mij twee maanden geleden heeft 'bevrijd'.
Ik zie het anders.. Toen ze prostituee was verdiende ze tenminste wel op een eerlijke en eervolle manier haar geld..
Dus eigenlijk is ze pas afgegleden toen ze stopte.
Er wordt ook nergens in het bericht gezegd dat het DS geweest is die haar hiertoe heeft gedwongen .Het lijkt me toch sterk cq onmogelijk dat ze door DS gedwongen werd.
Er wordt ook nergens in het bericht gezegd dat het DS geweest is die haar hiertoe heeft gedwongen .
Niet overal...wel een oude advertentie...maar toch...Alle advertenties er inmiddels afgehaald overal.
Die meid is gek dat is een junk. En nu heeft die spijt van wat ze heeft gedaan en maakt mooi verhaal. Is een aandacht trekker. Je ziet toch dat die niet spoort met alles wat ze doet.Of wat dit gaat betekenen voor hun vergunning als hier echt onderzoek naar plaatsvind....
Die meid is gek dat is een junk. En nu heeft die spijt van wat ze heeft gedaan en maakt mooi verhaal. Is een aandacht trekker. Je ziet toch dat die niet spoort met alles wat ze doet.
Zolang ze er na toe gaat uit eigen wil deed hij niks verkeerd. En dan achteraf denk zo een gestoord wijf ik moet me reputatie redden. En dan gaat ze dingen verzinnen.Gek, gestoord, verslaafd of niet. Als eigenaar of vergunninghouder van een seksbedrijf heb je wel degelijk de verantwoording om eventueele signalen van uitbuiting, mensenhandel of dwang te herkennen. En niet voor eigen gewin alleen de situatie door te laten gaan. Een meisje dat onder invloed haar werk staat te doen is een no go (voor mij).
Je moet meer Story en Privé lezenbij de kapper, haha.het is een behoorlijk triest verhaal, verslaafd en wordt gedwongen tot het werken als prostituee, hoe ze daartoe gedwongen is wordt in de nu gepubliceerde stukken niet duidelijk, er zal vast wel een verband liggen met de drugs verslaving.
Precies de uitwassen die we niet nodig hebben in deze branche om het wandelen fijn te houden, het is goed om te zien dat er is ingegrepen. Deze mevrouw was de voogdij over haar kinderen al kwijt, dus dat speelt denk ik verder geen rol.
Gelukkig gaat ze nu een relatie aan met iemand die in dezelfde kliniek zit wegens een verslaving... nou dat gaat vast goedkomen