Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat wordt denk ik lastig, zodra dat een beetje bekend wordt duurt het niet lang voordat de polite weer voor de deur staat. Ze kennen inmiddels de weg al.Ik denk het ook Paulus2. Ik denk dat DS dit overschat heeft.
En Barbie kan toch gewoon thuis ontvangen zonder commissie
Politie voor de deur in Scheveningen? Ze kijken wel uit....Dat wordt denk ik lastig, zodra dat een beetje bekend wordt duurt het niet lang voordat de polite weer voor de deur staat. Ze kennen inmiddels de weg al.
.. Of 'oh oh' gesteld..Misschien is ze o gesteld geworden?
Iedereen heeft zijn plasje erover kunnen doen.
Hopelijk komt de overheid met een regeling hiervoor, dit leed is zo collectief, dat is individueel niet meer te dragen.Die honderden mannen die nog op de wachtlijst stonden hebben daar de kans niet voor gehad!
Oh die recensie van meneer puddingbuks. Die was inderdaad heel erg beeldend en eloquentDan moet dat van die ene recensie zijn van kinky waarbij zijn eiwitten langs haar benen liepen
na ja we will see, en zo nie dan niet
"zeer betrouwbare bron" Jouw opmerking staat verkeerd, hoort bij het Humor forum.Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Barbie/Samantha een paar dagen bij DS gewerkt heeft.
Uit doorgaans zeer betrouwbare bron. Uit eerste hand. Van een kuchende man in een regenjas gehoord in de parkeergarage"zeer betrouwbare bron" Jouw opmerking staat verkeerd, hoort bij het Humor forum.
Ik denk dat er dan een enorm aantal mensen op afkomt,.... word een chaos.Hopelijk zien we dr binnenkort in de geleenstraat.
PreciesJa, dus beter niet.
Mwa, het lukte Kelly toch ook om zonder te veel gezeur achter de ramen te gaan werken?Ja, dus beter niet.
Kelly heeft er toch echt heel kort gewerkt of niet?geloof ik eerlijk gezegd dat dit pr stunt is met big brother kelly hebben ze het zelfde gedaan alleen daar was niet zon aandacht voor , denk dat ze het beetje overschat hebben al die aandacht
Nou... Aanzienlijk langer dan BarbieKelly heeft er toch echt heel kort gewerkt of niet?
Ik heb trouwens niet het idee dat het bij Kelly altijd enorm storm loopt. Volgens mij is het bij haar niet drukker dan bij de rest dus na een tijd zal zoiets wel normaliserenNou... Aanzienlijk langer dan Barbie
(Maar inderdaad volgens mij niet heel lang)