Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKort maar krachtig die recensie.Er is nu een recensie
Recensie - Barbie, Diane's Secret, Den Haag
Ik zie slechte berichten over Barbie, maar de ervaring is geweldig. Lekker spontane meid, ik hou ervan. Ik hoop dat ze schijt houdt aan negatieve aandacht. Ze hint een beetje naar gangbangs. Dat zou helemaal te gek zijn.www.girlsreview.nl
Echt letterlijk een paar posts hierboven...Is er al een recensie?
Echt letterlijk een paar posts hierboven...
En jij bedankte hem voor zijn recensie en vroeg hem om ook even het recensie formulier nog even in te vullen ..toen nam jij hem wel heel serieus hahahhahahahhaha@Zorro kan je beter niet al te serieus nemen, ook gezien zijn eerdere "recensie".
Staat er niet meer tussen wel samantha van 21??Mobiele website | privehuis Dianes Secret Den Haag
Mobiele website speciaal gemaakt voor je mobiel, iPhone, IPad, Android, Galaxy S, tablet en smart Phone,zodat jullie altijd je favoriete meisje overal kunnen volgen.www.ds-girls.nl
Barbie is bij Diana secret
Barbie ofwel Samantha de Jong. Niet de Samantha die onder die naam bij DS werkt.Staat er niet meer tussen wel samantha van 21??
Ik Zie en zag Samantha talloze malen.Ferry speelt alleen online met zijn pik op OnlyFans, maar Barbie moet echt voor zijn centjes in een bordeel neuken, het is een groot verschil.. en niet alleen in inkomsten maar ook in diensten.
Maar Ferry heeft een commerciële'kop' en Barbie is maar een stomme blonde commerciële'pop'..
Kelly ken ik niet..
Helemaal niks Paulus. Ben er opgegroeidWat is er mis met Scheveningen?