Recensie Anne, mystery model, Vialet, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hockeylover

Wandelaar
39
21/05/24
32
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
1150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is een hele vreemde recensie want deze mooie dame is niet te vinden op de website van Vialet. Ze staat ook nergens op het internet. Je vindt daarom ook geen link in deze recensie. Anne werkt maar af en toe en is alleen onregelmatig als mystery date via Vialet te boeken.

Maar ik had het geluk dat Zoë mij aanraadde om voor de verandering eens een mystery date te boeken. En daar wandelde Anne mijn leven in. Een bloedmooie jonge vrouw met krullend bruin haar, bruine ogen, een lach om per direct verliefd op te worden en een fantastisch lichaam. Zij is een plaatje om te zien, heel gezellig en erg intelligent. En een engel in bed. Ze is echt fantastisch tussen de lakens en ik kan werkelijk geen minpunt bedenken. Ze weet hoe ze een man tot extreme hoogten kan brengen.

Als je het geluk hebt dat je een date met haar kunt krijgen, wees dan heel erg lief voor haar. Dit soort diamanten vind je zelden. Koester haar. En ze zal je een fantastische date geven.
 
Was dat die dame die in finance werk zat volgens haar profiel? Ik herinner me ineens een type dame die mij wel leuk leek. Halflang donker haar en een mooie lach en uitstraling. Vond Amsterdam alleen wat uit de buurt qua kosten voor mij.
 
Het was ook wel een kansloze reactie van mij.
Het vreemde is dat men momenteel geen mystery model heeft, maar wel een blind date optie. Tijdje terug was Vivienne mystery model, maar die was langere tijd niet beschikbaar begreep ik. Geen idee of die nog terugkomt in die vorm.
Je moet dus dan echt weten dat zij het is anders wordt het lastig boeken. Of doet zij alle blind date aanvragen?
 
Goedendag,
Korte vraag spreken we over haar
 
Maar Anne is dus blijkbaar af en toe wel te boeken, maar dan waarschijnlijk dus alleen direct via Zoë bij Vialet. Nog een keer gekeken maar op het boekingsformulier staat ze inderdaad niet. Denk dat ze daarvoor gewoon te weinig beschikbaar is.
 
Mijn eerste date met haar was een lucky shot op basis van het advies van Zoë. Maar ik ga haar zeker nog een keer boeken. Dan wel zo dat ik absoluut zeker weet dat mystery model Anne komt inderdaad.
 
En wordt Zoe daar niet strontchagrijnig van of heeft die het toch hartstikke druk?
Het lijkt mij niet leuk als je steeds benaderd wordt voor een ander.
 
Ja de meiden van Vialet kosten inderdaad wel wat maar ze zijn in mijn ervaring tot nu toe iedere euro waard gebleken.

En in het geval van mystery model Anne. Dat is helemaal een zeldzaam diamantje.
 
Laatst bewerkt:
> 1150 euro

Man, ik moet echt dringen de lotto winnen.
Het belangrijkste is dat je geniet binnen de mogelijkheden die je hebt. Laat je niet leiden door anderen die of meer te besteden hebben of de prioriteiten anders indelen.
Het blijven kortstondige ervaringen die erg veel geld kosten waarvan je telkens moet afvragen wat de meerwaarde is en of het geen negatieve invloed heeft op andere belangrijke zaken in het leven.

Het is zeker telkens een bak geld, maar zolang ik nog steeds andere leuke dingen kan doen en kan sparen zal ik het niet nalaten.
 
Het belangrijkste is dat je geniet binnen de mogelijkheden die je hebt. Laat je niet leiden door anderen die of meer te besteden hebben of de prioriteiten anders indelen.
Het blijven kortstondige ervaringen die erg veel geld kosten waarvan je telkens moet afvragen wat de meerwaarde is en of het geen negatieve invloed heeft op andere belangrijke zaken in het leven.

Het is zeker telkens een bak geld, maar zolang ik nog steeds andere leuke dingen kan doen en kan sparen zal ik het niet nalaten.
No worries, ik grapte maar wat hoor.

Net de twee beste uurtjes van men leven gespendeerd in Trianon.

En dat is exact wat ik mezelf financieel zal toelaten, een keer per maand.

Altijd koppie erbij houden en eerst de vaste kosten aflossen

☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan