Voormalig lid 41598
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Biseks
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Totale kosten (in euro)
- 1150
Dit is een hele vreemde recensie want deze mooie dame is niet te vinden op de website van Vialet. Ze staat ook nergens op het internet. Je vindt daarom ook geen link in deze recensie. Anne werkt maar af en toe en is alleen onregelmatig als mystery date via Vialet te boeken.
Maar ik had het geluk dat Zoë mij aanraadde om voor de verandering eens een mystery date te boeken. En daar wandelde Anne mijn leven in. Een bloedmooie jonge vrouw met krullend bruin haar, bruine ogen, een lach om per direct verliefd op te worden en een fantastisch lichaam. Zij is een plaatje om te zien, heel gezellig en erg intelligent. En een engel in bed. Ze is echt fantastisch tussen de lakens en ik kan werkelijk geen minpunt bedenken. Ze weet hoe ze een man tot extreme hoogten kan brengen.
Als je het geluk hebt dat je een date met haar kunt krijgen, wees dan heel erg lief voor haar. Dit soort diamanten vind je zelden. Koester haar. En ze zal je een fantastische date geven.
Maar ik had het geluk dat Zoë mij aanraadde om voor de verandering eens een mystery date te boeken. En daar wandelde Anne mijn leven in. Een bloedmooie jonge vrouw met krullend bruin haar, bruine ogen, een lach om per direct verliefd op te worden en een fantastisch lichaam. Zij is een plaatje om te zien, heel gezellig en erg intelligent. En een engel in bed. Ze is echt fantastisch tussen de lakens en ik kan werkelijk geen minpunt bedenken. Ze weet hoe ze een man tot extreme hoogten kan brengen.
Als je het geluk hebt dat je een date met haar kunt krijgen, wees dan heel erg lief voor haar. Dit soort diamanten vind je zelden. Koester haar. En ze zal je een fantastische date geven.