• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Anne, mystery model, Vialet, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is een klein wereldje.
Ook wel leuk dat mond op mond reclame in deze business kennelijk ook goed werkt. Dames vertellen het vaak wel aan een vriendin om hun verhaal kwijt te kunnen en ook een stukje veiligheid.
Hebben wij ook profijt van als er leuke dames bij komen.
 
Dit is een hele vreemde recensie want deze mooie dame is niet te vinden op de website van Vialet. Ze staat ook nergens op het internet. Je vindt daarom ook geen link in deze recensie. Anne werkt maar af en toe en is alleen onregelmatig als mystery date via Vialet te boeken.

Maar ik had het geluk dat Zoë mij aanraadde om voor de verandering eens een mystery date te boeken. En daar wandelde Anne mijn leven in. Een bloedmooie jonge vrouw met krullend bruin haar, bruine ogen, een lach om per direct verliefd op te worden en een fantastisch lichaam. Zij is een plaatje om te zien, heel gezellig en erg intelligent. En een engel in bed. Ze is echt fantastisch tussen de lakens en ik kan werkelijk geen minpunt bedenken. Ze weet hoe ze een man tot extreme hoogten kan brengen.

Als je het geluk hebt dat je een date met haar kunt krijgen, wees dan heel erg lief voor haar. Dit soort diamanten vind je zelden. Koester haar. En ze zal je een fantastische date geven.

Ik ken haar helaas (nog) niet, maar lijkt me een geloofwaardige beschrijving.
Zou je iets meer willen vertellen over hoe ze sexueel is ? Qua energie, attitude, gfe/pse? etc
Ik hoor graag van je.
 
Inmiddels ook een date met Anne gehad, maar helaas was het niet helemaal van wat ik er van verwacht had. Ze gaf aan te stoppen als mystery model, dus misschien lag het daaraan. Eerst gaf ze aan na ons eten niet 100% lekker te zijn, maar wilde toch blijven maar dan uurtje korter. Wat mij betreft had ze beter meteen kunnen gaan.
Vervolgens was er meer niet mogelijk dan wel. Tongzoenen hield ze niet van, borsten waren gevoelig, vingeren wilde ze niet. Ik was er snel klaar mee zo.
 
Inmiddels ook een date met Anne gehad, maar helaas was het niet helemaal van wat ik er van verwacht had. Ze gaf aan te stoppen als mystery model, dus misschien lag het daaraan. Eerst gaf ze aan na ons eten niet 100% lekker te zijn, maar wilde toch blijven maar dan uurtje korter. Wat mij betreft had ze beter meteen kunnen gaan.
Vervolgens was er meer niet mogelijk dan wel. Tongzoenen hield ze niet van, borsten waren gevoelig, vingeren wilde ze niet. Ik was er snel klaar mee zo.
Dat klinkt wel als een flinke tegenvaller. Als de dame er geen zin meer in heeft, dan kan ze beter geen dates meer aannemen.
 
Inmiddels ook een date met Anne gehad, maar helaas was het niet helemaal van wat ik er van verwacht had. Ze gaf aan te stoppen als mystery model, dus misschien lag het daaraan. Eerst gaf ze aan na ons eten niet 100% lekker te zijn, maar wilde toch blijven maar dan uurtje korter. Wat mij betreft had ze beter meteen kunnen gaan.
Vervolgens was er meer niet mogelijk dan wel. Tongzoenen hield ze niet van, borsten waren gevoelig, vingeren wilde ze niet. Ik was er snel klaar mee zo.
Geld (deels) terug gekregen? Vind dit wel heel extreem namelijk.
 
Ik vind Anne ook het minst leuke model dat ik ooit geboekt heb daar. De rest van de modellen zijn top maar Anne vind ik preutser en minder enthousiast.
I wou dat ik dat eerder wist😉
Dit was een behoorlijke ontnuchtering.
Had het al direct moeten stopzetten toen ze zij dat ze ging stoppen en dit haar laatste date was. Voelde toen al een lichte twijfel bij mezelf. Had ook even de annulering opties niet in mijn hoofd zitten en gaf het de voordeel van de twijfel. Toch maar weer op mijn gevoel afgaan dus in de toekomst.
 
I wou dat ik dat eerder wist😉
Dit was een behoorlijke ontnuchtering.
Had het al direct moeten stopzetten toen ze zij dat ze ging stoppen en dit haar laatste date was. Voelde toen al een lichte twijfel bij mezelf. Had ook even de annulering opties niet in mijn hoofd zitten en gaf het de voordeel van de twijfel. Toch maar weer op mijn gevoel afgaan dus in de toekomst.
Sorry misschien had ik dit eerder moeten zeggen maar degene die de review schreef was zo enthousiast. Ik vind die 2 andere mystery models echt 10 keer beter. Vooral Kate. Die is goddelijk.
 
Sorry misschien had ik dit eerder moeten zeggen maar degene die de review schreef was zo enthousiast. Ik vind die 2 andere mystery models echt 10 keer beter. Vooral Kate. Die is goddelijk.
Geen probleem!
Beide dames zijn vriendinnen van Anne en een stuk langer dan ik begreep ik. Komt goed uit aangezien ik wel even genezen ben. Ik was überhaupt al van plan om het financieel wat rustiger aan te gaan doen op dit gebied.
 
Jammer @Gelderlander3007
stiekem hoop je dat ze nog één keertje alles geeft en helemaal los gaat. Maar je weet ook niet wat er aan de hand is natuurlijk.
Maar als je boekt bij z'n buro zou ik er toch een mailtje naartoe sturen. Misschien doen ze er wat mee. Niet geschoten is altijd mis.
 
Jammer @Gelderlander3007
stiekem hoop je dat ze nog één keertje alles geeft en helemaal los gaat. Maar je weet ook niet wat er aan de hand is natuurlijk.
Maar als je boekt bij z'n buro zou ik er toch een mailtje naartoe sturen. Misschien doen ze er wat mee. Niet geschoten is altijd mis.
Toen zij het aangaf kreeg ik al argwaan, maar de optie van annuleren en dan Max 2 uur betalen was ik even vergeten. Dat was een goede escape geweest achteraf. Hebben we nu helemaal niets meer aan. Misschien moest het gewoon zo zijn om mezelf weer met beide benen op de grond te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan