Hoef je niet te werken !Dat trio gaat er dus as donderdagmorgen van komen, verheug me er nu alweer op
Idd dit is heel wat andere
Inspanning,
Epenaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoef je niet te werken !Dat trio gaat er dus as donderdagmorgen van komen, verheug me er nu alweer op
Xnatuur 69Hoef je niet te werken !
Inspanning,
Epenaar
Dit is een voordeel als je in 5 ploegen werktHoef je niet te werken !
Inspanning,
Epenaar
Oke met 2 mooie Dames AnnaDit is een voordeel als je in 5 ploegen werkt
Een vertegenwoordiger, chauffeur die pauze maakt, oid kan het onder werktijd doen natuurlijk.Hoef je niet te werken !
Inspanning,
Epenaar
Pzc zit niet in mijn keuze pakket… al zal ik uiteraard zo goed mijn best doen dat je wrs niet eens door hebt dat je een condoom draagt
Whahaha bring it on!!!Poeh, ik ben nog aan het bijkomen van mijn date met Anna vandaag…
Ik had vooraf aangegeven op zoek te zijn naar en geloof me, dat is waar gemaakt . Wat wij precies hebben uitgespookt blijft tussen ons maar wat ik wel kan zeggen is dat de besproken match in wat ik wilde uitspoken er ook echt was. En hoe!
Uiteindelijk heeft Anna het voor elkaar gekregen om mij te laten "zweven". Iets dat nog maar weinig vrouwen voor elkaar hebben gekregen. Daar ga ik nog lang van nagenieten. Net zoals ik nog steeds bepaalde dingen morgen nog zal voelen….Anna weet wat
Er is al veel gezegd over wat ze doet, hoe ze dat doet etc. Dat maakt al voldoende duidelijk dat ze de skills heeft om iedere bezoeker een hele goed tijd te laten beleven en daar zelf ook plezier uit haalt. Wat ik extra in haar waardeer is haar oprechtheid. Ze weet wat ze wil, is recht voor d'r raap en is duidelijk "in charge". Ze is wellicht uit zichzelf (voor sommige) wat aan de heftige kant maar dat is een kwestie van aangeven wat je zoekt. Volgens mij kan zij zich aanpassen aan menig "tempo" en "wens" waarmee zij een dame is die veel te bieden kan hebben.
Nogmaals, geef duidelijk aan wat je wens is en je zult zeker een hele goede, geile, spannende en ook gezellige tijd met haar hebben.
Ik kom zeker een een 2e keer terug. Deze ronde heb jij dan "gewonnen" maar ik ga voor de herkansing
Moet je doen, krijg je geen spijt vanMooi om te zien dat een dvp zoveel lof krijgt. Dat zegt wel iets over d'r werkwijze en over hoe ze met d'r klanten omgaat.
En ook erg leuk dat ze zelf ook nog eens actief is op dit forum.
Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar d'r. Misschien binnenkort ook maar eens iets plannen al zou dat de 1ste keer worden in een privehuis dan.
Misschien vind je het leuk om eerst een kennis te maken via een pb? Word de drempel wellicht wat lager vanMooi om te zien dat een dvp zoveel lof krijgt. Dat zegt wel iets over d'r werkwijze en over hoe ze met d'r klanten omgaat.
En ook erg leuk dat ze zelf ook nog eens actief is op dit forum.
Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar d'r. Misschien binnenkort ook maar eens iets plannen al zou dat de 1ste keer worden in een privehuis dan.
Dat lijkt mij ook om de drempel weg te HalenMisschien vind je het leuk om eerst een kennis te maken via een pb? Word de drempel wellicht wat lager van
X Anna
Anna t is voor mij ook de eersteDat lijkt mij ook om de drempel weg te Halen
Dat lijkt me erg leuk om te doen ben erg benieuwd. Drempelvrees zal wel meevallen al zal dat op het moment zelf toch wel anders zijnMisschien vind je het leuk om eerst een kennis te maken via een pb? Word de drempel wellicht wat lager van
X Anna
X natuur 69 met jou heb ik al eens pb contact gehad hè…Dat lijkt mij ook om de drempel weg te Halen
Anna t is voor mij ook de eerste
Keer
XNatuur69
klopt afspreken gaat via fleurX natuur 69 met jou heb ik al eens pb contact gehad hè…
Mooi verhaal wandelaar 75Zoals onlangs vermeld had ik vandaag eindelijk mijn afspraak met Anna,nadat we hem verzet hadden omdat ze ongesteld was geworden .
Wat kan ik nog toevoegen aan al die positieve en goede reacties ? Niet veel maar weet nu ook dat ze allemaal kloppen .
Ik ging voor een lekkere rustige massage nadat we eerst samen gedoucht hadden .
Wat is ze spontaan en lief. Ze wilde graag tongzoenen en knuffelen.
Na de lekkere massage vroeg ze of ik wilde omdraaien en nadat ik dat gedaan geilde ze me behoorlijk op.
Uiteindelijk heeft ze me met haar mond klaar laten komen , wel een aparte ervaring met een tongpiercing erg lekker .
Daarna nog even lekker tegen elkaar gelegen en gezellig gepraat.
Anna je bent een top meid en wat ben je mooi.
Er komt vast binnenkort een tweede afspraak maar eerst vakantie .
Bedankt voor je compliment.Mooi verhaal wandelaar 75
Puur en genoten dus
xnatuur69
Moet je zeker doen . Masseren kan ze zeer lekker.Wil zelf ook een keer massage
Met Anna
Lijkt me fijn
Ben benieuwd naar je ervaring!Zo eindelijk het is me gelukt! Nog op de valreep voor de vakantie een date kunnen plannen met Anna. En ik moet zeggen ik kijk er erg naar uit!
Hoef je niet bang voor te zijn , een top dame, en bovendien lief, vrolijk en leukBen benieuwd naar je ervaring!
Ik kan ook masseren ! Dus wie weet kun je het een x ontdekkenBen benieuwd naar je ervaring!
Dat lijkt mij een goed plan Anna. Het zal niet direct zijn, maar ik kom graag eens langs bij je om je massage en meer te ontdekken! XIk kan ook masseren ! Dus wie weet kun je het een x ontdekken
X Anna
Dat kan Anna heel goed , heb dat onlangs zelf ervarenIk kan ook masseren ! Dus wie weet kun je het een x ontdekken
X Anna