Recensie Anna, Huize Fleur in Apeldoorn 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een aantal weken geleden bij Anna geweest en het was fijn met haar ook omdat ze er zelf ook heel veel plezier aan heeft. Wat mij enorm uit mijn geilheid haalde was de smerige lucht in de kamer, dit moest ik constant wegdenken en haalde mij de hele tijd uit het genot. Anna was super maar de lucht in de kamer was ranzig.
 
Poeh, ik ben nog aan het bijkomen van mijn date met Anna vandaag…

Ik had vooraf aangegeven op zoek te zijn naar 🔥🔥🔥 en geloof me, dat is waar gemaakt 😁😇😁. Wat wij precies hebben uitgespookt blijft tussen ons maar wat ik wel kan zeggen is dat de besproken match in wat ik wilde uitspoken er ook echt was. En hoe!

Uiteindelijk heeft Anna het voor elkaar gekregen om mij te laten "zweven". Iets dat nog maar weinig vrouwen voor elkaar hebben gekregen. Daar ga ik nog lang van nagenieten. Net zoals ik nog steeds bepaalde dingen morgen nog zal voelen….Anna weet wat 🙃

Er is al veel gezegd over wat ze doet, hoe ze dat doet etc. Dat maakt al voldoende duidelijk dat ze de skills heeft om iedere bezoeker een hele goed tijd te laten beleven en daar zelf ook plezier uit haalt. Wat ik extra in haar waardeer is haar oprechtheid. Ze weet wat ze wil, is recht voor d'r raap en is duidelijk "in charge". Ze is wellicht uit zichzelf (voor sommige) wat aan de heftige kant maar dat is een kwestie van aangeven wat je zoekt. Volgens mij kan zij zich aanpassen aan menig "tempo" en "wens" waarmee zij een dame is die veel te bieden kan hebben.

Nogmaals, geef duidelijk aan wat je wens is en je zult zeker een hele goede, geile, spannende en ook gezellige tijd met haar hebben.

Ik kom zeker een een 2e keer terug. Deze ronde heb jij dan "gewonnen" maar ik ga voor de herkansing 😉
 
Poeh, ik ben nog aan het bijkomen van mijn date met Anna vandaag…

Ik had vooraf aangegeven op zoek te zijn naar 🔥🔥🔥 en geloof me, dat is waar gemaakt 😁😇😁. Wat wij precies hebben uitgespookt blijft tussen ons maar wat ik wel kan zeggen is dat de besproken match in wat ik wilde uitspoken er ook echt was. En hoe!

Uiteindelijk heeft Anna het voor elkaar gekregen om mij te laten "zweven". Iets dat nog maar weinig vrouwen voor elkaar hebben gekregen. Daar ga ik nog lang van nagenieten. Net zoals ik nog steeds bepaalde dingen morgen nog zal voelen….Anna weet wat 🙃

Er is al veel gezegd over wat ze doet, hoe ze dat doet etc. Dat maakt al voldoende duidelijk dat ze de skills heeft om iedere bezoeker een hele goed tijd te laten beleven en daar zelf ook plezier uit haalt. Wat ik extra in haar waardeer is haar oprechtheid. Ze weet wat ze wil, is recht voor d'r raap en is duidelijk "in charge". Ze is wellicht uit zichzelf (voor sommige) wat aan de heftige kant maar dat is een kwestie van aangeven wat je zoekt. Volgens mij kan zij zich aanpassen aan menig "tempo" en "wens" waarmee zij een dame is die veel te bieden kan hebben.

Nogmaals, geef duidelijk aan wat je wens is en je zult zeker een hele goede, geile, spannende en ook gezellige tijd met haar hebben.

Ik kom zeker een een 2e keer terug. Deze ronde heb jij dan "gewonnen" maar ik ga voor de herkansing 😉
Whahaha bring it on!!! 😉

Het was super leuk met jou!
En vind het nog steeds onwijs leuk dat ik je kon laten 'zweven.'

Vind het heerlijk om je zo te zien genieten ☺️

Tot snel 🫦😍😘
 
Mooi om te zien dat een dvp zoveel lof krijgt. Dat zegt wel iets over d'r werkwijze en over hoe ze met d'r klanten omgaat.
En ook erg leuk dat ze zelf ook nog eens actief is op dit forum.
Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar d'r. Misschien binnenkort ook maar eens iets plannen al zou dat de 1ste keer worden in een privehuis dan.
 
Mooi om te zien dat een dvp zoveel lof krijgt. Dat zegt wel iets over d'r werkwijze en over hoe ze met d'r klanten omgaat.
En ook erg leuk dat ze zelf ook nog eens actief is op dit forum.
Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar d'r. Misschien binnenkort ook maar eens iets plannen al zou dat de 1ste keer worden in een privehuis dan.
Moet je doen, krijg je geen spijt van
 
Mooi om te zien dat een dvp zoveel lof krijgt. Dat zegt wel iets over d'r werkwijze en over hoe ze met d'r klanten omgaat.
En ook erg leuk dat ze zelf ook nog eens actief is op dit forum.
Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar d'r. Misschien binnenkort ook maar eens iets plannen al zou dat de 1ste keer worden in een privehuis dan.
Misschien vind je het leuk om eerst een kennis te maken via een pb? Word de drempel wellicht wat lager van 😉

X Anna
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kweekweg10.com/dame/anna/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals onlangs vermeld had ik vandaag eindelijk mijn afspraak met Anna,nadat we hem verzet hadden omdat ze ongesteld was geworden .
Wat kan ik nog toevoegen aan al die positieve en goede reacties ? Niet veel maar weet nu ook dat ze allemaal kloppen .
Ik ging voor een lekkere rustige massage nadat we eerst samen gedoucht hadden .
Wat is ze spontaan en lief. Ze wilde graag tongzoenen en knuffelen.
Na de lekkere massage vroeg ze of ik wilde omdraaien en nadat ik dat gedaan geilde ze me behoorlijk op.
Uiteindelijk heeft ze me met haar mond klaar laten komen , wel een aparte ervaring met een tongpiercing erg lekker .
Daarna nog even lekker tegen elkaar gelegen en gezellig gepraat.
Anna je bent een top meid en wat ben je mooi.
Er komt vast binnenkort een tweede afspraak maar eerst vakantie .
 
Zoals onlangs vermeld had ik vandaag eindelijk mijn afspraak met Anna,nadat we hem verzet hadden omdat ze ongesteld was geworden .
Wat kan ik nog toevoegen aan al die positieve en goede reacties ? Niet veel maar weet nu ook dat ze allemaal kloppen .
Ik ging voor een lekkere rustige massage nadat we eerst samen gedoucht hadden .
Wat is ze spontaan en lief. Ze wilde graag tongzoenen en knuffelen.
Na de lekkere massage vroeg ze of ik wilde omdraaien en nadat ik dat gedaan geilde ze me behoorlijk op.
Uiteindelijk heeft ze me met haar mond klaar laten komen , wel een aparte ervaring met een tongpiercing erg lekker .
Daarna nog even lekker tegen elkaar gelegen en gezellig gepraat.
Anna je bent een top meid en wat ben je mooi.
Er komt vast binnenkort een tweede afspraak maar eerst vakantie .
Mooi verhaal wandelaar 75
Puur en genoten dus
👍xnatuur69
 
Terug
Bovenaan Onderaan