• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Anna, Huize Fleur in Apeldoorn 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na een aantal keren contact gehad te hebben met @Anna86 via een PB had ik zoals van de week al gemeld vandaag eindelijk mijn date met haar.
Tsja wat kan ik nog toevoegen aan alle lovende woorden die er al gezegd zijn over haar! Niet veel eigenlijk alleen bevestigen. Misschien is het wel omdat ik nog steeds sprakeloos ben na alle inspanningen en indrukken van vanmorgen. Zodra ik vernomen had dat ze er vandaag zou zijn heb ik direct een date geplannend. En dit dan ook maar gelijk aan het begin van de dag. Koste me wel een lunch pauze maar ach dat had ik er gezien de voorpret en achteraf gezien er erg voor over. Wat een topvrouw is het toch. Niet alleen op het gebied van sex maar ook op persoonlijke vlak hebben we kort gesproken over onze ouders o.a. waarom ze dit o.a. doet. Echt tof dat ze eigenlijk onverzadigbaar lijkt te zijn al kan ik me voorstellen dat ze na een aantal uren toch ook wel kapot zal zijn ;) Een volgende date komt er zeker want er zijn zeker nog wel andere standjes die ik wel wil proberen met d'r en ik hoef d'r niet uit te dagen want ik leg het toch af uiteindelijk. 🤣

Nu de drempel oftewel de ontmaagding van bezoek aan een privehuis een feit is zal ik zeer zeker vaker langsgaan.😁 Dus de dames daar kunnen hun borst nat maken. Of wat anders mag ook :ROFLMAO:

@Anna86 geniet van je wel verdiende vakantie en tot snel weer!

💋
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan