Goeiemorgen lezers/wandelaars,
Geen idee of dit hier mag, maar probeer het toch maar even….
Ik ben een DVP die houd van deze 'job' ik heb respect voor mannen die het leuk vinden om een fijne tijd met mij te hebben, maar het allermeest respecteer ik mezelf, mijn lijf, en mijn grenzen.
Ik geloof dat het zo werkt dat je samen plezier maakt met wederzijds respect !
Helaas heb ik afgelopen donderdag een wat minder fijne ervaring gehad met een man die mij bezocht, deze man had totaal geen respect voor mijn lijf en voor mijn grenzen. Na 40 min (van de 60) was ik er echt HÈ LE MAAL klaar mee en heb ik hem verzocht te vertrekken. Super jammer want het leek zo'n leuke man, en het word toch altijd nog net wat vervelender als de man dan ineens de rollen omdraait en het mijn schuld laat zijn en een compensatie wil voor de overige 20 min
Naar mijn idee heeft hij die compensatie ruimschoots gehad door over mijn grenzen te gaan na herhaaldelijk waarschuwen.
Ik schrijf dit vooral omdat ik ook maar gewoon een mens ben met gevoelens en ik het even kwijt wil, maar ook om een ieder die dit lees en denkt "maar ik betaal dus ik bepaal" te vragen geen afspraken te maken voor mij, ik trek dat gewoon niet! Ik kan best ver gaan, vind veel dingen leuk, spannend, en geil, (mensen die mij kennen weten dit ook
) maar ik bepaal wat er wel of niet met mijn lijf gebeurd !
Dank je wel voor het lezen.
Liefs Anna