Massage & meer
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- Niet beschikbaar
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden mijn eerste ervaring gehad met een shemale. Na lang rondkijken en ook hier veel op het forum lezen heb ik gekozen voor Angel uit Alphen. (Waarschijnlijk is ze nu op vakantie want appjes reageert ze niet en haar advertentie is offline)
Vooraf aan de date heb ik haar een bericht gestuurd. Snel kreeg ik reactie en dat ik onervaren was, dat was geen probleem!
Angel ontving mij in een rustige kamer met alle ruimte. Angel droeg een lekker leren pakje en ik zag de contouren van haar lid al lopen. Iets wat mij bloedgeil maar ook zenuwachtig maakte.
Angel liet er geen gras over groeien en stelde mij op mijn gemak. Ik had thuis goed gedouched ( wat zij heel belangrijk vind) dus ze zoende mij gelijk vol.
Al zoenend trok ze mijn kleding uit en begon zij mij heerlijk te pijpen. Ook mijn kontje werd uitgebreid gelikt en verwend.
Na deze verwen beurt op een stoel gingen we naar het bed. Op het bed heb ik haar lekker gepijpt en smeerde zij mijn ass in met olie.
Rustig en beheerst heeft zij mij vervolgens ontmaagd. Toen ze merkte dat het wat soepeler ging pakte ze een flink tempo. Soms wel pijnlijk maar gelukkig luisterde ze naar wat ik zei.
Uiteindelijk ben ik heerlijk over haar tieten klaargekomen terwijl ik op haar zat.
Een heerlijke ervaring en ik ga zeker vaker langs!
Neuken was safe en met condoom, erg fijn dat zij dit zelf deed.
Vooraf aan de date heb ik haar een bericht gestuurd. Snel kreeg ik reactie en dat ik onervaren was, dat was geen probleem!
Angel ontving mij in een rustige kamer met alle ruimte. Angel droeg een lekker leren pakje en ik zag de contouren van haar lid al lopen. Iets wat mij bloedgeil maar ook zenuwachtig maakte.
Angel liet er geen gras over groeien en stelde mij op mijn gemak. Ik had thuis goed gedouched ( wat zij heel belangrijk vind) dus ze zoende mij gelijk vol.
Al zoenend trok ze mijn kleding uit en begon zij mij heerlijk te pijpen. Ook mijn kontje werd uitgebreid gelikt en verwend.
Na deze verwen beurt op een stoel gingen we naar het bed. Op het bed heb ik haar lekker gepijpt en smeerde zij mijn ass in met olie.
Rustig en beheerst heeft zij mij vervolgens ontmaagd. Toen ze merkte dat het wat soepeler ging pakte ze een flink tempo. Soms wel pijnlijk maar gelukkig luisterde ze naar wat ik zei.
Uiteindelijk ben ik heerlijk over haar tieten klaargekomen terwijl ik op haar zat.
Een heerlijke ervaring en ik ga zeker vaker langs!
Neuken was safe en met condoom, erg fijn dat zij dit zelf deed.