Ze vraagt om betaling via Tikie vooraf. Is dat veilig bij haar?Goed adresje, maar herhalingsgevaar neemt af naarmate je vaker komt. Vraag haar naar de "warm water blowjob", die is uniek!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe vraagt om betaling via Tikie vooraf. Is dat veilig bij haar?Goed adresje, maar herhalingsgevaar neemt af naarmate je vaker komt. Vraag haar naar de "warm water blowjob", die is uniek!
Maar ook een paar slechte zoals Spartacus al aangaf. Op hookers was het ook al niet al te positief.Over het algemeen zijn er toch wel goede ervaringen.
Mij weigerden ze de eerste x ook, 10 minuten later kreeg ik n berichtje dat ik toch kon komen omdat ze haar gedachten verandert had, dit vond ik vreemd en was dus niet meerWel jammer dat je slechte ervaring hebt met angel. Ik heb haar vaak bezocht en altijd goed service gehaald. Het is beetje raar, maar ze is wel bekend om, dat ze klanten weigert als ze vind dat ze dik zijn.
Ja ze zal vast ook wel goed zijn alleen Miss heb ze wat rare trekjes of ze zat gewoon niet te wachten op mij bezoekIn de Geleenstraat had ze het meestal druk, dus het zal allemaal wel meevallen en natuurlijk zullen er ook mensen zijn met mindere ervaringen.
Als het zo duidelijk op haar advertentie stond was ik natuurlijk niet gegaan. En had ze bij de deur al kunnen melden dat niets heeft met dikkere mannen. Had ik het geld ergens anders beter kunnen besteden.jongen stop de discussie. dit is een tijd geleden gebeurd op de site hookers het is elke keer hetzelde verhaal.
op haar advertensie en haar eigen website daar staat duidelijk voor wie haar wil bezoeken.
ze is wel bekend dat ze niet geil woord van de mannen die te dik zijn.
ik ben zelf slank man van middel 60 maar nog goed verzorgd en nooit slecht evearing gehad met deze trans.
my advies ; als je je eigen te dik vind kom dan niet.
als je je eigen normal postuur of sportief vind dan zal dit een goede plaats zijn om te komen .
Angel heeft geen cubmaat B, geen 15cm penislengte, ook heeft ze geen zwarte haarkleur dat weet omdat ik haar regalmatig bezoek. Als je er echt bent geweest wat voor merk zeep gebruikt ze dan voor haar klanten? Welke kleur doucegordijn? Ik vraag dat omdat ik mij herinner op hookers een jaar of 4 geleden een persoon slecht over haar schreef en vertelde dat hij er savonds in Geleenstraat geweest was maar dat kan niet want ze werkt nooit savonds. Als je niet tevreden was met de complete service, waarom heb je dan je geld niet terug gevraagd.Als het zo duidelijk op haar advertentie stond was ik natuurlijk niet gegaan. En had ze bij de deur al kunnen melden dat niets heeft met dikkere mannen. Had ik het geld ergens anders beter kunnen besteden.
Nou dat geld terugvragen kan je proberen maar dat gebeurt nooit.Angel heeft geen cubmaat B, geen 15cm penislengte, ook heeft ze geen zwarte haarkleur dat weet omdat ik haar regalmatig bezoek. Als je er echt bent geweest wat voor merk zeep gebruikt ze dan voor haar klanten? Welke kleur doucegordijn? Ik vraag dat omdat ik mij herinner op hookers een jaar of 4 geleden een persoon slecht over haar schreef en vertelde dat hij er savonds in Geleenstraat geweest was maar dat kan niet want ze werkt nooit savonds. Als je niet tevreden was met de complete service, waarom heb je dan je geld niet terug gevraagd.
Dus omdat ik ontevreden ben twijfel je of ik ben geweest? Wat raar, het forum is hier toch juist om meningen vast te leggen, positief of negatief. En ja ik weet 100% zeker dat het Angel was. Weet jij nog welke kleur het plafond heeft?Angel heeft geen cubmaat B, geen 15cm penislengte, ook heeft ze geen zwarte haarkleur dat weet omdat ik haar regalmatig bezoek. Als je er echt bent geweest wat voor merk zeep gebruikt ze dan voor haar klanten? Welke kleur doucegordijn? Ik vraag dat omdat ik mij herinner op hookers een jaar of 4 geleden een persoon slecht over haar schreef en vertelde dat hij er savonds in Geleenstraat geweest was maar dat kan niet want ze werkt nooit savonds. Als je niet tevreden was met de complete service, waarom heb je dan je geld niet terug gevraagd.