Na het lezen van haar website heb ik haar een berichtje gestuurd. Ik ben al best een tijdje aan het experimenteren met m'n andere ik. Heb allerlei kleren, pruiken en make up in huis gehaald en het lukte me redelijk om me als sletje /sissi te verkleden maar het make up gedeelte pffff best lastig. Op haar site stond dat ze buiten het daten om ook goed met make up was en vroeger in een schoonheidssallon had gewerkt. Ik liep al langer met de fantasie om mij eens echt als vrouw te laten om turnen dus dacht waarom niet.
Na dat ik haar een app gestuurd had, kreeg ik vrij snel berricht terug en kon zaterdags al langs komen. Ik had voor een uur afgesproken in die tijd zou ze me omturnen en daarna heerlijk elkaar verwennen !!! Nou uit eindelijk ben ik daar stukken langer gebleven en tot slot nog een trio gehad ook ben heerlijk gebeukt uh geneukt door hun beide, daarna heerlijk kunnen douchen en weer naar huis gegaan! Echt een super date. Heb met haar gelijk maar afgesproken dit zo nu en dan te gaan herhalen.
Thnx schatje en tot snel xxxxxx je sissy