Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhmm, onder de noemer van info, adressen en kaartjes .... direct gekopieerd van hookers en de info klopt al niet meer aangezien de st annenkwartier gesloten is en deels oude kerkplein (la vie en rose is nog wel open met de 2 ramen buiten) (info van hookers is al jaren niet meer bijgewerkt).
De meeste dames in deze buurt zijn verhuist naar la vie en rose of naar de stoofsteeg.
Je hebt gelijk, beter iets dan niks, alleen een toevoeging dat st annenstraat, st annendwarstraat, dollebegijnen, trompettersteeg inmiddels per 1 juli gesloten is doordat de panden door de gemeente is opgekocht door de corona tijd en deel van de dames werken nu rond Ouderzijdse achterburgwal werken (de meeste van st annenkwartier rond de stoofsteeg of bij La vie en Rose).ik dacht beter iets dan niets, maar bij nader inzien laat ik de eer aan een lid, ik wandel nooit hier?
als je overdag zou zijn, zou ik Isabel aanbevelen op de molensteeg 6-1 (meestal een naambordje op de raam, laatste keer dat ik haar zag vorige weekend was dat niet het geval).Iemand die er nu is? Hoe is de bezetting? Kent iemand een dame (knap, slank en jong) die goede PZC/deepthroat aanbiedt?
Bedoel je die BBW met krullen en een tattoo op dr rug met een brabands accent ?Op de ONS stond voor de eerste lockdown een dame genaamd Dina, ze was er vaak op donderdag avond en soms ook weleens op zaterdag avond. Te herkennen aan een naambordje in de vorm van een kentekenplaat tegen het raam, heeft iemand enig idee of ze nog actief is?
bij de ndsm werf kan je goedkoop of zelfs gratis parkeren en pak je de veerpont (gratis naar het amsterdam centraal station).Algemene vraag: is er in Amsterdam nog een manier om te parkeren zonder sporen na te laten? Voor Corona parkeerde ik nog in 1 van de parkeergarages in het centrum waar ik gewoon contant kon betalen. Dat lijkt nu allemaal geen optie meer. Heeft iemand een briljant idee? BvD
JuistBedoel je die BBW met krullen en een tattoo op dr rug met een brabands accent ?
Die heb ik ook al een lange tijd niet gezien.Juist
geen idee, heb sinds het weer open is, haar niet meer gezien helaas.Iemand een idee wat er gebeurd is met Rebecca, mijn favoriet van de Wallen, die tot de 2e lockdown op de hoek St. Annenstraat / Oudezijds Voorburgwal stond?
Ik snap dat haar wijkje nu gesloten is, maar ze is ook na de laatste lockdown niet terug gekeerd. Roemeense, natuurlijke cup D, mooi koppie......
De laatste weken zie ik Mila steeds op kamer 8.Iemand Mila al weer gespot? NL dame met grote borsten stond altijd in La Vie en Rose op wisselende kamers.
Top bedankt voor de info. Ga van de week weer eens langs dan.De laatste weken zie ik Mila steeds op kamer 8.