V
Voormalig lid 774
Guest
Ja klopt veel bekenden gezienDe bezetting is ook niet slecht momenteel, grofweg 50% van de ramen. Alleen is er geen doorstroom. Dus als je alle gezichten kent, ken je ook echt alle gezichten....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa klopt veel bekenden gezienDe bezetting is ook niet slecht momenteel, grofweg 50% van de ramen. Alleen is er geen doorstroom. Dus als je alle gezichten kent, ken je ook echt alle gezichten....
Daar heb je helemaal gelijk in. En vooral (toeristen) die naar binnen worden gelokt maar ja dat wisten wij (wandelaars) allang alIk vind ze wel te prijzig en ik ken inmiddels ieder straat van binnen en van buiten, maar kan me goed voorstellen dat iemand die hier niet woont het aanbod qua aantal meiden en mooie meiden idd prima vind.
Er wordt mijns inziens inderdaad veel te vaak over de Wallen gezeikt. Het is een prima wandelbuurt. Alleen schudden ze gerust 150-200€ uit je zak als je niet uitkijkt, maar voor 100€ is eea ook mogelijk.
Doen ze met name vaak bij de toeristen.Ik vind ze wel te prijzig en ik ken inmiddels ieder straat van binnen en van buiten, maar kan me goed voorstellen dat iemand die hier niet woont het aanbod qua aantal meiden en mooie meiden idd prima vind.
Er wordt mijns inziens inderdaad veel te vaak over de Wallen gezeikt. Het is een prima wandelbuurt. Alleen schudden ze gerust 150-200€ uit je zak als je niet uitkijkt, maar voor 100€ is eea ook mogelijk.
Dat ze het alleen bij toeristen doen ben ik het dan weer niet mee eens.
Onlangs nog in de Oudekennis bij een dame 100 voor pijpen/neuken afgesproken, waarna ze binnen zei dat ze me herkende omdat ze me al vaker had zien lopen en ik aangaf iemand uit de buurt te zijn die een beetje her en der aan het kijken was voor een ietwat vaste nieuwe dame, waarna zij opeens nog eens 100 euro erbij vroeg.
En ik ben echt wel een redelijk ervaren wandelaar, en ik fronste eerst zichtbaar mijn wenkbrauw en daarna vroeg ik of ze een grapje maakte en gaf ik aan toch echt een lokale bezoeker te zijn en werd ik zelfs een beetje bozig, maar vervolgens moest ik toch echt zelfs mijn heftigste onderhandel-skills in zetten om voor 150 euro totaal rond te komen. Zelfs zo heftig dat ik bijna op het punt van weglopen stond.
Het ging wel op een teasende manier en het was een verdraaid mooie dame dus het had ook wel wat, maar als ze de volgende keer weer dat soort fratsen uit haalt ga ik er wel echt wat van zeggen.
Maar ja, en als je wegloopt komt die aanvankelijke 100 ook niet terug.....dus ik ben net zo positief als ik negatief ben over de dames in mijn buurtje.
Dat ze het alleen bij toeristen doen ben ik het dan weer niet mee eens.
Onlangs nog in de Oudekennis bij een dame 100 voor pijpen/neuken afgesproken, waarna ze binnen zei dat ze me herkende omdat ze me al vaker had zien lopen en ik aangaf iemand uit de buurt te zijn die een beetje her en der aan het kijken was voor een ietwat vaste nieuwe dame, waarna zij opeens nog eens 100 euro erbij vroeg.
Moest ik toch echt zelfs mijn heftigste onderhandel-skills in zetten om voor 150 euro totaal rond te komen. Zelfs zo heftig dat ik bijna op het punt van weglopen stond.
Ik loop in dit soort gevallen altijd wel weg! Tien tegen 1 dat ze volgende keer wel de afgsproken € 100,- en in mijn geval vaak € 70 of € 50 euro vasthouden.Maar ja, en als je wegloopt komt die aanvankelijke 100 ook niet terug.....dus ik ben net zo positief als ik negatief ben over de dames in mijn buurtje.
SKW = Schipperskwartier in AntwerpenWat betekent SKW?
De Wallen is niet meer zoals het toen was. En de bezetting in de ochtend/middag is veel minder dan in de avond/nachtIk was gister middag oude wallen
Wat is het daar verandert zeg was al een tijd niet geweest
Meeste kamers leeg alleen in de stoofsteeg stonden wat dames
Ja, precies op die types val ik. Ik bedoel maar, als ik voor een dame betaal wil ik ook wat moois hebben. Eén of andere overjarige milf die scoor ik ook gemakkelijk in de kroeg. Daar hoef ik niet voor te betalen.@Hobbele
Ha, die Hobbele, slim van jou dat je tijdelijk even Deutschland voor good old Amsterdam hebt ingeruild. Aan je profielfoto te zien vallen wij op het zelfde type meisje, de altijd glimlachende topmodelletjes, Ca. 25 jaar oud, mooie borsten, slanke taille, mooi klein kontje, niet te kort, niet te lang enz. kortom alléén het mooiste Oost-Europese spul wat hier rondloopt. Het is vooral nu goed wandelen op de wallen zowel in de avond als overdag. Sinds de heropening enkele maanden geleden, ook best veel wisselende nieuwe mooie meiden in sommige panden gezien. Maar dit blijft niet zo, en wel on de volgende reden: De grand prix van Zandvoort begin september, en dan bedoel ik vooral de toeristen die jou wandelgenot gaan verpesten. Nu is het nog steeds relatief rustig maar straks: overvolle parkeergarages, mooie meisjes lang bezet (maw. jij maakt achteraf gezien de verkeerde keuze omdat dat ene gordijntje zolang dicht bleef dus maar naar die andere gegaan, je kent dat wel), blèrende bezopen onaangepaste figuren enz. Mijn advies: vooral nu ,plat gezegd, pakken wat je pakken kan, als je wat moois ziet tenminste, en geniet ervan. En zoals door de anderen al vermeld, goede afspraken maken vooraf, ga er vooral ook niet vanuit dat die 100 Euro die je de eerste keer betaald hebt over een aantal weken nog steeds 100 Euro waard is bij dezelfde dame, blijven vragen vooraf!
Ik ben overigens zelf op de wallen sinds 6 weken geleden gestopt en geswitcht naar het SKW, tsja, daar kan geen enkel Laufhaus aan tippen. Nog geen mondkapjesplicht buiten, ook niet in VT, Dagshift tot ca 16.00/17.00u, avondshift tot 1.00u, ideaal. Mooi meisje in middag, nieuw mooi meisje in de avond, dus 2 meisjes dus voor de prijs van 1 in Amsterdam, ik maak er net als jij een leuk dagje van in Antwerpen,
Goed bezig die Gaastra!,
Helen from Heaven gaat trouwens binnenkort wel even kennis maken met kleine Gaastra, bedankt voor de tip!, veel wandelplezier de komende tijd allemaal.
nopeHeeft iemand Valentina (avond/nacht, Ruysdaelkade 141) al weer eens gezien na de laatste lockdown?
Dank je, ik was er al bang voor. Denk dat ze gestopt is. Coronacrisis zal het laatste zetje geweest zijn.
Ja zeker ik zag haar vanmiddag staan in de Spuistraat 24Heren, wandelaars weet iemand of Iryna uit de Spuistraat nog in het land is of heeft ze haar gebruikelijke zomerbreak?