V
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik was al 1 van de de eerste die bij Amsterdam wat schreef mbt recensies, hoop binnenkort nog een paar te plaatsen voordat ik permantent weg ben uit Nederland.Helemaal mee eens! Ik loop zelf sinds de overstap vanuit Hookers ook nog wat achter, maar er mag zeker meer over A'dam geschreven worden!
je mag best weten, emigreer namelijk naar Italie (milaan om precies te zijn).@warlock956 waar ga je heen? Oh nee, we zijn anoniem hier....
Die rubriek heet Europa en daar vroeg een week geleden iemand welke sites je moet gebruiken in italië, dacht je dat iemand daar al op gereageerd had? https://www.girlsreview.nl/threads/site-voor-dames-in-italie.802/Jammer dat er hier nog geen rubriek is voor italie want ik kan hierin veel informatie geven omtrent de dvp in italie en waar je ze het beste kan vinden online (site is in het italiaans als in het engels)
sorry, blijkbaar gemist of ontschoten bij mij. Tnx voor de info.Die rubriek heet Europa en daar vroeg een week geleden iemand welke sites je moet gebruiken in italië, dacht je dat iemand daar al op gereageerd had? https://www.girlsreview.nl/threads/site-voor-dames-in-italie.802/
Dat zou nou de perfecte gelegenheid zijn geweest om een zgn. "link" in een bericht in te voegen!Voor wie ècht àlles tot zich wil nemen betreffende - in dit geval - de Wallen: zie mijn hartenkreet op Hoop Middelmatigheid (# 30).
Kan hier vrij kort zijn over je vragen.het is voor mij alweer heel lang geleden, dat ik op de wallen ben geweest en ik heb gehoord dat de dames al niet meer overdag achter de ramen staan.
mijn drie vragen zijn nu is dit waar of niet ? en zijn er nu bepaalde openings tijden? en wat zijn nou de beste tijdstippen om te wandelen?
ps: ik wandel eigenlijk niet maar ik rol.
Iemand??Iemand geile Dominicaanse oma Consuela ( uit de Boomsteeg) ooit nog tegengekomen?