- 476
- 01/07/21
- 207
Nou die is gewoon gestopt
Die heeft genoeg binnen geharkt
Die heeft genoeg binnen geharkt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok doodzonde dat Coco in de Spuistraat sinds de 1e corona lockdown is gestopt. Wat een topwijf was dat!Valentina heeft ook nog heel eventjes in de Geleenstraat gestaan, een van die ramen van Geleen 23/Hunse 51.
Ik ga ervan uit dat ze gestopt is (corona het laatste zetje?).
heeft iemand de griekse/bulgaarse Angela nog gezien? ze stond altijd in de trompettersteeg laatste raam aan de grachtkant... wat zou ik haar graag weer willen bezoeken...
Denk dat ze ook wel echt gestopt is,wel jammer, hoop alleen wel dat het goed met haar gaat, erg van haar genoten.Valentina heeft ook nog heel eventjes in de Geleenstraat gestaan, een van die ramen van Geleen 23/Hunse 51.
Ik ga ervan uit dat ze gestopt is (corona het laatste zetje?).
Mijn nieuwsgierigheid is nu ook gewekt. Op Ruysdaelkade 131 rechts zit de laatste tijd een SM dame in rood of paars pakje. Links een wat vollere dame, met donker haar. Soms zag ik Monica daar zitten met zwart lang haar en knalrode lippen. In het midden een dame met hoge laklaarzen. Eerder zag ik 131 rechts nog wel eens een blonde slanke dame met een piercing door haar neus. Ik heb haar eenmaal met een bezoekje vereerd. Maar ik kan er niet veel van herinneren. Is dat Nicole of Alexandra?ik vind nicole/alexandra ook een topper maar ben al weer zo lang niet meer naar der geweest. ik tref haar gewoon vaak niet. Dus als iemand weet of ze er vandaag is graag. anders word het de achterdam in alkmaar
vandaag staat ze er, nr 131 in het midden. Te warm voor haar laarzen, heeft een maar weinig kleding aanBen zo op de kade ben benieuwd of ze er is nicole
jawel Oude Nieuwstraat 19 Rosita is haar naam een hele mooie vriendelijke dame ze spreekt NederlandsWerken er ook hindoestaanse raamprostituees in Amsterdam?
Vandaag zien staan op 131Ben zo op de kade ben benieuwd of ze er is nicole
Kim van de singelgebied vroeger?Bij deze de geile groetjes van Roemeense Kim vanuit Turkije waar zij een buttlift ondergaat en evt.een nieuw gebit.Dame wordt steeds mooier en staat dit jaar op het OZA gebied in de avondploeg.Eind July is ze weer van de partij.
Ja majin 10 ze heeft een paar jaar in de dagdienst gedraaid in het Singelgebied. Nu dus verhuisd naar de avondploeg op OZA gebied.Kim van de singelgebied vroeger?