Ja! Ik heb haar vorige week ik meen op zaterdag gezien.Mila (La Vie en Rose)
Hiya guys. Ik vroeg me af of Mila nog in La Vie en Rose werkt? Wil haar graag weer bezoeken. Iemand enig idee op welke dagen zij werkt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa! Ik heb haar vorige week ik meen op zaterdag gezien.Mila (La Vie en Rose)
Hiya guys. Ik vroeg me af of Mila nog in La Vie en Rose werkt? Wil haar graag weer bezoeken. Iemand enig idee op welke dagen zij werkt?
Ah top! Ok dan weet ik dat zaterdag een goeie dag is. Weet iemand anders toevallig ook of Mila doordeweeks aanwezig is?Ja! Ik heb haar vorige week ik meen op zaterdag gezien.
De wallen staat er vol mee.Hoi iedereen hier op het forum. Ik ben volgende maand (ik kom aan op zaterdag 11 juni rond +-16u tot de zondagochtend) in Amsterdam. Ik heb vooral interesse in blanke dames 18-25 jaar. Iemand die tips heeft voor mij? Mag ook van Roemeens/Hongaarse/russische afkomst zijn. Alvast bedankt op voorhand voor de tips.
In de Goldbergersteeg en later in de Trompettersteeg zat een nederlandse dame. Ben haar naam kwijt helaas. Weet iemand waar zij is gebleven?
Ongeveer 4e raam Goldbergersteeg en aan begin Trompettersteeg vanaf St Annendwarsstraat. Ongeveer 1.65 donkerblond normaal postuur. Zat daar vlak voor lockdown nogDe Goldbergersteeg? Dat was dan wel lang geleden want die is al heel wat jaren dicht.
Misschien is het handig als je aangeeft over welke periode in jaren je het hebt?
En een beschrijving van hoe de dame er uit zag zou ook helpen zodat iemand je antwoord kan geven.
En ook of je het over dag of avond/nacht shift hebt
Als ik dit zo lees, zou het om Melissa kunnen gaan. Zegt die naam je iets? Ze werkte alleen overdag.Ongeveer 4e raam Goldbergersteeg en aan begin Trompettersteeg vanaf St Annendwarsstraat. Ongeveer 1.65 donkerblond normaal postuur. Zat daar vlak voor lockdown nog
Dankjewel Inderdaad Melissa. Herinner me haar aan haar spontane, gezellige gedrag en uiteraard haar vermogen om je op een geile manier naar het punt te brengen dat een fantastische handjob een bezoek meer dan waard was. Ze maakte helder wat ze wel/niet deed en - wat mij betreft heel belangrijk naast de goede hygiene - pikte ze gedrag van mannen niet die haar tegemoet traden als ware ze koopwaar/een product. Ben benieuwd of er nog recente ervaringen zijn, want als die net zo goed zijn dan heb ik er wel een langere reis voor over om haar weer te bezoeken.Als ik dit zo lees, zou het om Melissa kunnen gaan. Zegt die naam je iets? Ze werkte alleen overdag.
Maar Melissa is er nog (weer). Vanmiddag zag en sprak ik haar in La Vie (De Roos) op kamer 3. Die kamer heeft ze nu voor vast, ik weet niet welke dag(en) ze vrij is.
Op nr 133 zit Andreea in de nacht, Was mijn vaste dame in Antwerpen en nog steeds mijn favoriet, In Antwerpen was ze al een beetje de kinky kant aan het opgaan (niet echt mijn ding maar ze heeft toch een beetje op me mogen oefenen) nu in A'dam gaat ze meer die kant op. Voor kinky moet je wel wat meer dan 50euro betalen.Hallo ik ben op zoek naar een leuke kinky vrouw voor in de avond , nacht een soort van een tweede Valentina van de kade in Amsterdam. Ik hoor het graag van jullie vast bedankt
Ok dank je zal ff kijken of ik meer kan vinden van haarOp nr 133 zit Andreea in de nacht, Was mijn vaste dame in Antwerpen en nog steeds mijn favoriet, In Antwerpen was ze al een beetje de kinky kant aan het opgaan (niet echt mijn ding maar ze heeft toch een beetje op me mogen oefenen) nu in A'dam gaat ze meer die kant op. Voor kinky moet je wel wat meer dan 50euro betalen.
Zeer leuke dame en voor mjj de enige reden om de lange rit naar Amsterdam te maken.
Niemand die dit weet?Werkt Melissa nog steeds van vrijdag t/m zondag en andere dagen niet?
Hoe ziet zij er uit?Op nr 133 zit Andreea in de nacht, Was mijn vaste dame in Antwerpen en nog steeds mijn favoriet, In Antwerpen was ze al een beetje de kinky kant aan het opgaan (niet echt mijn ding maar ze heeft toch een beetje op me mogen oefenen) nu in A'dam gaat ze meer die kant op. Voor kinky moet je wel wat meer dan 50euro betalen.
Zeer leuke dame en voor mjj de enige reden om de lange rit naar Amsterdam te maken.
Catwoman in het singel gebied. Bivak muts op in de avond en lekker kinky. Antaliaans /Colombiaans. Goede kont goede tietenHallo ik ben op zoek naar een leuke kinky vrouw voor in de avond , nacht een soort van een tweede Valentina van de kade in Amsterdam. Ik hoor het graag van jullie vast bedankt
Op welk nummer staat zij in welke straat?Catwoman in het singel gebied. Bivak muts op in de avond en lekker kinky. Antaliaans /Colombiaans. Goede kont goede tieten
Lang zwart haar bruine huid paar kleine tattoos, meestal zwarte outfit.Hoe ziet zij er uit?
Dank je wel,JasonLang zwart haar bruine huid paar kleine tattoos, meestal zwarte outfit.
Ik denk dat ze geen vaste kamer heeft, ik heb haar altijd bij 1 van de kamers aan het Singel gezien. Nog nooit in ONS of Spuistraat. Weet ook niet welke dag of dagen ze werkt.Op welk nummer staat zij in welke straat?
Pff te vaak. Denk keer of 30. Echt een aanrader. Voor 50 krijg je niet veel een beetje basis. Voor 80 kan je al goed onderhanden genomen wordenJazeker @Clint eastwood die dame heb ik ook al vaak gezien en ben nog nooit bij haar naar binnen gegaan. Heb je zelf wel een aantal keer haar bezocht? Ben wel een beetje nieuwsgierig, ze is wel mysterieus vind ik