staatsliedenbuurt
Stamgast
- 435
- 04/11/21
- 154
Alle keren dat ik bij Eva binnen geweest ben heb ik haar 70 euro betaald ze pijpt dan me lekker zonder condoom en lekker flink tongzoenen daar krijg echt wel een inrectie van
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor de info Clint misschien eens bezoeken..ik ben meer van het 50 budget maar kan alsnog leuk worden misschienPff te vaak. Denk keer of 30. Echt een aanrader. Voor 50 krijg je niet veel een beetje basis. Voor 80 kan je al goed onderhanden genomen worden
Langs singelgebied geweest. Niet gespot op zondag of maandag. Misschien vanavond?Catwoman in het singel gebied. Bivak muts op in de avond en lekker kinky. Antaliaans /Colombiaans. Goede kont goede tieten
Oef durf het niet te zeggen. Donderdag vrijdag stond ze er sowieso altijdLangs singelgebied geweest. Niet gespot op zondag of maandag. Misschien vanavond?
Scheelt idd niet veel, maar is 4 vanaf waar Marina normaal zit/zat. Vanochtend was ze daarom verkast naar de Spuistraat, kamer onder Iryna
Gewoon suck en fuck dat je niet wordt buitengewerkt. En hoe zit dat savonds? Is het gezellig wandelen?Ja ruysdelkade wel in de middag. Weet alleen niet wat je bedoelt voor goede service ?
Sorry @indomen , ik ga het toch een keer zeggen, Ruysdelkade is wel grappig, maar de naam is RuysdaelkadeJa ruysdelkade wel in de middag. Weet alleen niet wat je bedoelt voor goede service ?
Dat ga ik de volgende keer is zoeken dan
Singelgebied ligt wel dichterbij de wallen. Ongeveer 10 min lopen. Ik zou op mijn navigatie de Oude Nieuwstraat intoetsen. Dan ben je er.Dat ga ik de volgende keer is zoeken dan
Merci. Ik zal het onthouden voor volgende keerSingelgebied ligt wel dichterbij de wallen. Ongeveer 10 min lopen. Ik zou op mijn navigatie de Oude Nieuwstraat intoetsen. Dan ben je er.
Nee Valentina stond altijd in de nachtploeg naast die koffieshop links van de trap beneden@Beunhaas25 is dat die dame die zeg maar bij die binenn passage staat overdag met 2 kamers aan de rechterkant ?
ze heeft jaren in Utrecht aan het Zandpad gestaan, na de sluiting is ze op de Ruysdaelkade terecht gekomen, zat altijd eerste raam naast de Coffee shop, nr 141.Nee Valentina stond altijd in de nachtploeg naast die koffieshop links van de trap beneden