nee die dame aan de andere kant die zogenaamd uit Indonesië komt en volgens haar geen engels spreekt is echt een vervelende dame. Die staat aan de kant van die sex shops. bloedmooi... ondanks dat ze Engels spreekt kan ze gewoon prima ABN Nederlands maar doet alsof ze dat niet spreekt. erg grappig eigenijk. Of niet.... het is duidelijk dat ze niet van haar werk houdt. Nu zijn er onder ons niet-sexwerkers ook genoeg mensen die niet van hun werk houden maar ja rekenen we iig niet door aan de klant (is de bedoeling) Zij wel... zodra je binnen bent komt het lijstje met regels... tis 100,- voor neuken. mag je hem zelf even hard maken. Daarna komt er een groot vel papier tevoorschijn met een gat erin. dat wordt over je pik en de rest van je lichaam gelegd en daar gaat zij dan op zitten. Technisch gezien benje dr aan het neuken maar in feite is de ervaring meer dat je naar een bloedmooie vrouw kijkt die op een dildo op en neer schuift.... gekke gewaarwording... als je lichaam wordt afgedekt is het net of die pik niet van jezelf is. Ik had iig veel moeite hem hard te houden in deze omstandigheid.
benieuwd naar andere ervaringen. Maar goed... ik zeg het nogmaals... ze is wel echt ontzettend knap... en dom als ik ben.... ik ga nog een keer maar dan voor een blowjob... kan er weinig mis gaan lijkt me... of gewoon stiekem ook benieuwd met wat voor truc ze dan komt...
Verder heb ik helemaal niet het idee dat ze gedwongen wordt of zoiets anders naars... Ze is gewoon iemand die geen zin heeft om in een winkel te werken of ander ongeschoold werk te doen... Maar dr is echt ondanks ze beleeft is nul liefde voor dr werk. Of je moet een band opbouwen ofzoiets... misschien dacht ze dat ik zo'n looser was die dr onrespectvol zou behandelen oid. Ze werd vriendelijker naarmate de 'date' duurde.
maar halleluha wat is ze knap.