Ik ben het er niet helemaal mee eens hoor. Heb zelf een ommetje gewandeld zo rond 1 uur 's nachts en de bezetting was goed te noemen, zeker voor een zondag.
Even tellen: OZA toch zeker 30 dames, Stoof 6, Oudekennis 8, rond de kerk 10, bloed/monikken of hoe dat daar heet alles bij elkaar 10 (transen reken ik niet mee, sorry, dat is een andere doelgroep, die ontwijkt mijn blik anders ben ik de lust kwijt), alleen niemand in de Molensteeg.....heb het vermoeden dat daar een Corona-golfje heerst, want vorige week waren daar ook amper 3 ramen bezet op dat tijdstip.
Maar zo'n 60-70 ramen bezet op een zondag-nacht vind ik toch prima eigenlijk. Ook een aantal nieuwe gezichten gezien.
Enige probleem: Er staat voor mij geen zekerheidje of zeer interessante nieuwe dame tussen momenteel.
Wat redelijke dames die veel interesse toonden, 3 knappere die naar de grond keken of te nadrukkelijk aan het bellen waren, een hoop dames die ik eerst wel, maar bij een tweede rondje vanuit een andere positie niet boeiend vond....dus uiteindelijk toch een prive-ontvangst dame geapped.....maar die lag al lekker te slapen, zei ze nog wel met een altijd frustrerende 'tomorrow baby' erbij....
De enige echt interessante is mijn upsell-chickie en ik weet dat menigeen hier al zei: Doe het nou, maar nadat ik haar 2x bezocht voor 150€ incl neuken/tieten-fun/aftrekken maar zonder blowjob verkeer ik met haar in een genadeloze impasse.
Zij wil wandelaars bedonderen of 200€ voor het volle pakket, ik wil 100 ipv 150 betalen en ook gepijpt worden. Echt fucking onvoorstelbaar dat ik het zo moeilijk vind om dat bespreekbaar te maken.
Ik heb gewoon een tering-hekel aan afdingen, meer services vragen voor minder cash en daarom glimlachen we alleen opzichtig naar elkaar.
Eigenlijk wacht ik gewoon tot zij haar deur opent en zegt: 'Ok, i was wrong, you're a local, fuck & suck 100, come in' dan heeft ze er een trouwe vaste klant bij, maar hoewel ze by far de lekkerste babe tussen een hoop middelmaat is ga ik er niet voor onderhandelen.
Wat ik dan weer niet weet, zou ze snappen waarom ik niet meer naar haar toestap? Ergens denk ik van wel, maar haar deal is gewoon dat ze weet dat ze mooi is en dat ze met een lef stemmetje een spel speelt waarbij ze met zo min mogelijk aktie toch 100 tot 200€ probeert los te peuren van mannen denk ik.
Dus: Het viel erg mee qua aantallen dames, maar toch kwam ik er niet uit vanavond.