Voormalig lid 5126
Vaste klant
Ik woon op denk ik 10 minuten afstand van de singel en wallen. Toch ga ik eigenlijk alleen nog maar naar de Doubletstraat in Den Haag? Waarom. Daar kan je nog ouderwets neuken. Amsterdam is inderdaad gebaseerd op toerisme en snel de deur weer uit. Uitzonderingen daar gelaten. Maar dan moet je eigenlijk wel voor een oudere latina gaan.
Bizar ook dat Amsterdam bekend staat om Haar dames. Maar ik afgelopen weekend in Den Haag serieus in de rij moest staan voor het toilet en je eigenlijk ook in de rij moest voor een dame. Loop ik vandaag op de singel en wallen . Gewoon treurig.... de afstand van Amsterdam naar den haag met de auto is ook maar 37 minuten. En je kan er nog goedkoop parkeren ook...
Bizar ook dat Amsterdam bekend staat om Haar dames. Maar ik afgelopen weekend in Den Haag serieus in de rij moest staan voor het toilet en je eigenlijk ook in de rij moest voor een dame. Loop ik vandaag op de singel en wallen . Gewoon treurig.... de afstand van Amsterdam naar den haag met de auto is ook maar 37 minuten. En je kan er nog goedkoop parkeren ook...