Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen jij dat op de foto?Vanmiddag...
Moet ik er nog bij zetten waar dit was?
Bekijk bijlage 28288
En deze was afgelopen maandagavond...
Bekijk bijlage 28292
als je 500 euro biedt zal er vast en zeker wel een dame zijn die het anaal doetWeet iemand hier of er raamprostituees zijn die op de Wallen aan anaal doen? Mag ook Singelgebied of Ruysdaelkade. Ben niet zo bekend in Amsterdam.
En waarom zou ik 500 euro bieden ben geen halve gare.als je 500 euro biedt zal er vast en zeker wel een dame zijn die het anaal doet
jij vraagt zelf of er dames zijn die het anaal doen als er dames tussen zijn die dat wel doen is dat echt wel meerprijs dames houden niet van zuinige mannetjesEn waarom zou ik 500 euro bieden ben geen halve gare.
https://www.girlsreview.nl/threads/julia-amsterdam-singelgebied.6022/ Beter ga je niet vinden en is vandaag al weer aanwezigWeet iemand hier of er raamprostituees zijn die op de Wallen aan anaal doen? Mag ook Singelgebied of Ruysdaelkade. Ben niet zo bekend in Amsterdam.
welk raam nr staat ze normaal gesproken, weet van 1 bimbo die volgens mij Nicole heet, maar die stond de laatste weken voor de lockdown niet meer op de RDK maar was verhuisd naar de Stoofsteeg op nr 8. Zag haar overigens niet staan op de RDK Zaterdagmiddag.Hoi @muis was alexandra/nicole der ? Bimbo look echt een lekker wijf.
Komt wel goed beetje geduld hebben, de dames komen vanzelf weer terug naar Amsterdam.Ik hoop dat 020 weer snel beter bezet is, een leeg wallengebied is 020-onwaardig.
Deels waar, maar normaal gesproken spreken best veel wandelaars op de Wallen Nederlands hoor.Het is toch logisch dat het nog rustig is op de wallen, de dames daar zijn n.l. afhankelijk van de toeristen, lokale wandelaars vermijden het gebied sinds jaren.
Er is toch geen toerist die naar Amsterdam komt nu alle museums, restaurants en kroegen nog gesloten zijn.
Ik denk dat er veel toeristen alleen kijken en toch deels lokale wandelaars binnen gaan, maar dat Amsterdam zo bevolkt wordt door BN'ers etc die in de te dure huizen wonen dat dat niet de mannen zijn die hier meestal schrijven.Ik heb laatst een docu gezien, waarin een DvP van de wallen vertelde dat het aantal toeristen die zij binnenkrijgt minimaal is.
Soort van kijken kijken niet kopen gedrag, dat niet zal veranderen nu de wallen ook gedomineerd wordt door kaaswinkeltjes en allerlei andere "hippe" nietszeggende shops wat weer een heel ander soort toerist aantrekt.
Ik hoop dat dit zal veranderen, de parameters echter staan er zeer slecht voor.