Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan moet ik ook een keer overdag gaan.Zojuist op de RDK gewandeld. De bezetting was optimaal. Bijna alle ramen waren bezet, nog nooit meegemaakt. Zelfs dames die normaal in de avond/nacht werken zag ik nu overdag staan.
Maria, 35 uit Alkmaar (Bulgaars) tattoo op onderbuik en een trampstamp op onderrug, navelpiercing, siliconen borsten. Leuke en gezellige meid, dito service. Is in Januari weer terug, zit altijd in het rijtje rond 26.Zojuist in Amsterdam geweest en een leuke dame bezocht op de Oude Nieuwstraat. Ben haar naam vergeten en weet ook niet precies op welk nummer ze stond, 22 R misschien? Het is een Bulgaarse dame die voorheen in Alkmaar heeft gewerkt, zo tussen de 30 - 40 en gemakkelijk herkenbaar aan haar buikcorrectie, donker haar. Ook haar borsten hebben werk gehad. Wie kan mij vertellen welke dame dit is en op welk adres zij werkzaam is. Dan voeg ik een recensie toe. Was een leuke dame met goede inzet.
@Klomklommer; heb je deze dame gerecenseerd? Of is dat een ander, want ik zie blond haar?Maria, 35 uit Alkmaar (Bulgaars) tattoo op onderbuik en een trampstamp op onderrug, navelpiercing, siliconen borsten. Leuke en gezellige meid, dito service. Is in Januari weer terug, zit altijd in het rijtje rond 26.
Geblondeerd haar. Donker van nature. Het is niet dat ik haar al jaren ken dus ik weet niet hoe lang ze al blondeert. Ik heb inderdaad ook een recensie geschreven. Ze is in januari weer terug dus neem een kijkje om te verifiëren, zit altijd op hetzelfde rijtje in de oude nieuwstraat (rond 26)@Klomklommer; heb je deze dame gerecenseerd? Of is dat een ander, want ik zie blond haar?
Ik vraag me wel af hoe dat technisch gezien zou worden uitgevoerd als 'wegens corona' iedereen zijn kleren daarbij strak aan zou moeten houden ;-) En mond dicht en handjes thuis natuurlijk, haha!@ado mooi verhaal, zou voor 50 euro extra een trio niet snel afslaan...
heb een keer een dame in Antwerpen geneukt terwijl ze haar mondkapje ophield afgelopen zomer... dat was geen succesIk vraag me wel af hoe dat technisch gezien zou worden uitgevoerd als 'wegens corona' iedereen zijn kleren daarbij strak aan zou moeten houden ;-) En mond dicht en handjes thuis natuurlijk, haha!
Maar als je je broek niet mocht uit doen was er toch uberhaupt niets mogelijk?!?vanmiddag naar amsterdam geweest. altyd gezellig. eerst op wallen gewandeld maar was nieuwsgierig wat rdk te bieden had. monica bezocht op de rdk. een toppertje. daarna terug naar de wallen voor 2de ronde. rond 4 uur bij een zogenaamde? russisch naar binnen gegaan op
Oudezijds Achterburgwal 40 2de kamer van links. erg mager meisje met donkere krullen.
ik was in de hal en moest meteen betalen 50 voor fuck suck 20m. ik dacht ok en gedaan. daarna voorstel trio met buurvrouw voor nog 50 euro voor 45min. dit afgeslagen. vervolgens naar haar kamer gegaan. mocht mijn broek niet uitdoen ivm corona…ik zei dit is bullshit. ze zei wedden voor 1000 euro! ik vroeg het geld terug en dat deed ze met een hatelijk gezicht. vertrokken met wat scheldwoorden naar mijn hoofd.
toch wel een smet op een leuke dag in de hoofdstad.
moest tot de enkels. wandel al sinds 1998 niet eerder meegemaakt.Maar als je je broek niet mocht uit doen was er toch uberhaupt niets mogelijk?!?
Of moest je hem naar beneden doen en om je enkels houden.....? Ik snap het even niet....
1630 weggegaan. deel vd dames stopte maar ook aardig deel was er nog. zag wel irritaties bij de dames. veel getik na 16uur en 2 daarvan vonden dat ik teveel rondjes liep….dat krijg je als je meerdere wipjes maakt op een dag.Vrij bizar ja.
Maar goed: Wanneer gingen de ramen eerder om 17 uur dicht? Pffff....
Vrij bizar ja.
Maar goed: Wanneer gingen de ramen eerder om 17 uur dicht? Pffff....
Ooh oke, dan moet ik zelf maar gaan kijken.@AmsterdamTheCity wordt veel gewisseld, weet wel dat er regelmatig een mooie Russische dame van rond de 25 in de middelste kamer zit op nr 4, onwijs knap, slank, heerlijk kontje, geblondeerd stijl haar en een grote tattoo op haar rug.
Dit gerucht sluimert al een hele tijd op de fora. Ik heb er nooit wat van gemerkt. weet iemand hoe dit zit?Hoe zat dat ook alweer Salma in de ONS, dat was vroeger toch een kerel?
Dat gerucht is zeker waar.Dit gerucht sluimert al een hele tijd op de fora. Ik heb er nooit wat van gemerkt. weet iemand hoe dit zit?
Mooie billen dat is relatief.Ik ben op zoek naar een meisje/ vrouw met mooie billen, borsten is een leuke bijzaak maar niet van groot belang. Als het maar wel 100 procent naturel is!!