- 12
- 02/07/21
- 11
ik zag net een tekstwagen staat in Amstelveen die oproept om allerlei illegale zaken bij m te melden.
Expliciet illegale bordelen.
Expliciet illegale bordelen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOmdat het zwart geld is enn natuurlijk omdat als er mistanden zijn, deze niet meteen worden gemeld bij de politie.Ik begreep onlangs op forum dat Den Haag-Rotterdam hier ook bovenop zit. Ik begrijp dat het niet mag, maar in NL gedogen we van alles en nog wat. Waarom hier niet i.p.v. actief optreden richting thuisontvangst, alleen optreden als er signalen van misstanden en/of overlast zijn?
Ik vind het juist een heel goede zaak.zou een slechte zaak zijn weer. Er verdwijnen zo veel thuisobtvangst adresjes.![]()
Maar heeft het alleen met overlast te maken of zit hier meer achter? En gaan straks alle gemeenten harder optreden of blijft het alleen bij Amstelveen das de vraag natuurlijk?Ik begreep onlangs op forum dat Den Haag-Rotterdam hier ook bovenop zit. Ik begrijp dat het niet mag, maar in NL gedogen we van alles en nog wat. Waarom hier niet i.p.v. actief optreden richting thuisontvangst, alleen optreden als er signalen van misstanden en/of overlast zijn?
Dat is per gemeente verschillend, Tilburg staat er bijvoorbeeld zo in:Ik begrijp dat het niet mag
Dat is de vraag. Dat veel buitenlandse sekswerkers hier illegaal werken, maakt thuisontvangst nog niet illegaal.Thuisontvangst is vrijwel altijd illegaal
Dat zegt niks een dame kan in je gezicht lachen en vrolijk doen en toch gedwongen dit werk doen.dames hiertoe gedwongen worden. Ik heb nog nooit een thuisontvangst gedaan waarbij ik dit gevoel had.
De meeste dames zijn erg voorzichtig met je binnen laten en manen je om geen herrie te maken.
100% met je eens. Dan denk ik op mijn beurt laat die dames gewoon met rust, mits er geen overlast is.Dat wil niet zeggen dat de dames hiertoe gedwongen worden. Ik heb nog nooit een thuisontvangst gedaan waarbij ik dit gevoel had.
Je hebt niet altijd een vergunning nodig en dus is het ook niet altijd illegaal:Thuisobtvangst is illegaal omdat het niet vergund is.
Als er geen vergunning voor wordt gegeven, is het illegaal. En in vrijwel alle gemeentes wordt er geen vergunning voor afgegeven. Tilburg is (was?) een van de uitzonderingen.Dat is per gemeente verschillend, Tilburg staat er bijvoorbeeld zo in:
Tilburg - Sekswerk Goed Geregeld
prostitutiegoedgeregeld.nl
Dat is de vraag. Dat veel buitenlandse sekswerkers hier illegaal werken, maakt thuisontvangst nog niet illegaal.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer oost europese dames zie adverteren in Overijssel, en dan heb ik het niet over Roemeense of Bulgaarse maar andere oost europese dames die je vaak in Amstelveen zag.Misschien komen de toppertjes dan weer meer richting Brabant. Er zaten er altijd veel die in Amstelveen bleven hangen. Ieder nadeel heb zijn voordeel.
Laat ze eerst even de tussenstop maken in Den Haag danMisschien komen de toppertjes dan weer meer richting Brabant. Er zaten er altijd veel die in Amstelveen bleven hangen.