Amstelveen start een offensief?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik begreep onlangs op forum dat Den Haag-Rotterdam hier ook bovenop zit. Ik begrijp dat het niet mag, maar in NL gedogen we van alles en nog wat. Waarom hier niet i.p.v. actief optreden richting thuisontvangst, alleen optreden als er signalen van misstanden en/of overlast zijn?

Ik begreep onlangs op forum dat Den Haag-Rotterdam hier ook bovenop zit. Ik begrijp dat het niet mag, maar in NL gedogen we van alles en nog wat. Waarom hier niet i.p.v. actief optreden richting thuisontvangst, alleen optreden als er signalen van misstanden en/of overlast zijn?
Omdat het zwart geld is enn natuurlijk omdat als er mistanden zijn, deze niet meteen worden gemeld bij de politie.

Maar heeft het alleen met overlast te maken of zit hier meer achter? En gaan straks alle gemeenten harder optreden of blijft het alleen bij Amstelveen das de vraag natuurlijk?

Thuisobtvangst is illegaal omdat het niet vergund is. Dat wil niet zeggen dat de dames hiertoe gedwongen worden. Ik heb nog nooit een thuisontvangst gedaan waarbij ik dit gevoel had.
De meeste dames zijn erg voorzichtig met je binnen laten en manen je om geen herrie te maken.
Maar huisvesting is nu eenmaal schaars en er zijn andere doelgroepen die zo'n appartement wel zien zitten. Starters. Asielzoekers etc.

Dat is per gemeente verschillend, Tilburg staat er bijvoorbeeld zo in:

Dat is de vraag. Dat veel buitenlandse sekswerkers hier illegaal werken, maakt thuisontvangst nog niet illegaal.
Als er geen vergunning voor wordt gegeven, is het illegaal. En in vrijwel alle gemeentes wordt er geen vergunning voor afgegeven. Tilburg is (was?) een van de uitzonderingen.

Laatst bewerkt:
Misschien komen de toppertjes dan weer meer richting Brabant. Er zaten er altijd veel die in Amstelveen bleven hangen. Ieder nadeel heb zijn voordeel.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer oost europese dames zie adverteren in Overijssel, en dan heb ik het niet over Roemeense of Bulgaarse maar andere oost europese dames die je vaak in Amstelveen zag.

ik zag net een tekstwagen staat in Amstelveen die oproept om allerlei illegale zaken bij m te melden.

Expliciet illegale bordelen.

Was Amstelveen maar net zo gemotiveerd en expliciet bezig tegen illegale vuurwapens, straatterreur en extreem geweld:

Het onvergunde aspect bedoel je? Die heeft toch niemand in dit (ge)zeik land?

Sjonge jonge jonge, met verkeerde been uit bed gestapt vanochtend?

De actie is duidelijk gericht op het illegale, onvergunde aspect binnen de prostitutie. Nu betekend dat niet een willekeurige thuiswerkster maar mischien een verborgen pand wat meerdere vrouwen onder erbarmelijke dwint om te werken.

Controle op bovenstaand werkt ook in jouw voordeel; gezien je een legitieme sekswerker bent. Dat geldt feitelijk voor iedereen - dat huisvesten van illegale dames uit zuid-amerika en toestanden begint de spuigaten uit te lopen.

De actie is duidelijk gericht op het illegale, onvergunde aspect binnen de prostitutie. Nu betekend dat niet een willekeurige thuiswerkster maar mischien een verborgen pand wat meerdere vrouwen onder erbarmelijke dwint om te werken.

Controle op bovenstaand werkt ook in jouw voordeel; gezien je een legitieme sekswerker bent. Dat geldt feitelijk voor iedereen - dat huisvesten van illegale dames uit zuid-amerika en toestanden begint de spuigaten uit te lopen.
ik vind dat je dit prima hebt verwoord. Ik hoorde onlangs van een sexwerker dat er veel mensen via Spanje binnen komen. Behalve het illegale circuit wil ik ook niet dat er via deze weg nog meer mensen binnen komen in dit land. Komen hier drie maanden gaan dan weer weg maar komen dan weer terug. Ik denk dat dit fenomeen vrij onbekend is in Nederland. Mijn advies : gewoon naar Nederlandse dames gaan.

Het werkt niet in het voordeel van de wandelaars aangezien het aanbod dan gaat zakken in Nederland. Er is al weinig legale aanbod in Nederland en als het illegale ook nog eens minder wordt dan kunnen we straks gaan fluiten.

ik vind dat je dit prima hebt verwoord. Ik hoorde onlangs van een sexwerker dat er veel mensen via Spanje binnen komen. Behalve het illegale circuit wil ik ook niet dat er via deze weg nog meer mensen binnen komen in dit land. Komen hier drie maanden gaan dan weer weg maar komen dan weer terug. Ik denk dat dit fenomeen vrij onbekend is in Nederland. Mijn advies : gewoon naar Nederlandse dames gaan.
Ik zou graag naar Nederlandse dames gaan. Helaas bieden zij zich voor thuisontvangst steeds minder aan.

Het werkt niet in het voordeel van de wandelaars aangezien het aanbod dan gaat zakken in Nederland. Er is al weinig legale aanbod in Nederland en als het illegale ook nog eens minder wordt dan kunnen we straks gaan fluiten.
Zeer bedenkelijke opmerking. Jij wil toch niet zeggen dat je gebruik wil maken van illegale sexwerkers die onder druk worden gezet. Je hebt hopelijk toch wel een moraal

Terug
Bovenaan Onderaan