Recensie Ambra Antwerpen, Schippersstraat 12/1 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan ben ik haar raam op de verkeerde momenten, tijdens mijn wandelingen tussen 13u en 16u gepasseerd want telkens zat ze er niet. Eénmaal heb ik haar collega Elissa wel opgemerkt, maar die was ook vlug verdwenen. Heb Anna Vi6/2 bezocht, ook een geil kinky girl.
 
Janus wat ben jij toch een negatieve lul(ler)
Ze was inderdaad heel veel bezet en fully booked. Zat waarschijnlijk op volgend slaafje te wachten.
ps Claudia ss 22 is de beste pijpster die er bestaat . Volgens jou doet ze het ook niet goed. Hou toch op man, amateur
 
Janus wat ben jij toch een negatieve lul(ler)
Ze was inderdaad heel veel bezet en fully booked. Zat waarschijnlijk op volgend slaafje te wachten.
ps Claudia ss 22 is de beste pijpster die er bestaat . Volgens jou doet ze het ook niet goed. Hou toch op man, amateur
Jij bent de amateur die niets gewend is. Ik ben Ambra gisteren meermaals gepasseerd en op een enkele keer na zat ze steeds in haar raam. En dat is ook door een ander bevestigd. En inderdaad was ik niet echt tevreden over Claudia haar pijpkunsten. Veel te eentonig. Ik ben vele malen beter gewend, zowel zonder als met condoom.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan