Algemeen Almelo algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, niks. Ik ben gistermiddag geweest. Wat een drama. Sfeerloos hok en weinig dames. Zonde van de benzine. Ik ga voorlopig niet meer naar RLD Almelo.
er zijn meerdere dames aanwezig. En zeker 3 leuke dames. Zoey, Fayah, Sofia , dus weet niet? beetje onzin hoor wat je hier vertel :rolleyes:
Altijd wel een leuke dame in Almelo. ik ga er graag heen.
 
er zijn meerdere dames aanwezig. En zeker 3 leuke dames. Zoey, Fayah, Sofia , dus weet niet? beetje onzin hoor wat je hier vertel :rolleyes:
Altijd wel een leuke dame in Almelo. ik ga er graag heen.
Ik heb gisteren maar 2 dames gezien!! Misschien wordt het eens tijd knul dat jij je horizon gaat verbreden en andere RLD's in Nederland gaat bezoeken. Zoals Den Haag. Dat zie je pas echt het verschil zowel in het aantal dames als wandelaars.
 
er zijn meerdere dames aanwezig. En zeker 3 leuke dames. Zoey, Fayah, Sofia , dus weet niet? beetje onzin hoor wat je hier vertel :rolleyes:
Altijd wel een leuke dame in Almelo. ik ga er graag heen.
Hij bedoelt dat er niet veel dames aanwezig zijn het aanbod is schaars zeker voor een raampand die 24 dames kan herbergen. Ik vind het aanbod ook niks te weinig dames om uit te kiezen en de meesten zijn op leeftijd ben daar ook vaak met onverrichter zake naar huis gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan